Carisma sa for siden:
fpn.dk/liv/born_unge/article1678273.ece
Gladsak om dansk forskning!
Carisma sa for siden:
fpn.dk/liv/born_unge/article1678273.ece
Gladsak om dansk forskning!
JenJen sa for siden:
:heia:
Luna* sa for siden:
Hurra for danskene :heia:
Chunky sa for siden:
Veldig interessant! Må inrømme at jeg ikke har fulgt så nøye med på PCOS-diskusjonen her inne, men har registrert gladmeldingene som tikker inn fra tid til annen. Kult å få enda en kule i kammeret mot GR-folket :visemuskl
Carisma sa for siden:
:ja:
Og danskene har vært sinker på lavkarbo-fronten i forhold til norge og ikke minst sverige. Ser ut som de har fått sin egen Fedon :D (Fedon dukket så smått opp i media med nettop slike råd til folk som forsøkte å bli gravide, tidlig på 2000-tallet)
Mt2t sa for siden:
å hjelpe meg, håper jeg ikke spiser meg gravid nå...:eek::p
Zhadra sa for siden:
hihi :p
Ndure sa for siden:
:hearts:
Chunky sa for siden:
Du vet at dette er et lavkarboforum, Mats? Så på bloggen din. Vil bare ønske deg god bedring :)
Oppdatering: Regnet sånn omtrentlig på menyene dine. Du ligger på ca 70% karbohydrater, 20% fett, og 10% protein. Jeg ser du mener det godt, men forsøk å lese litt her inne. Det kan hende du endrer oppfatning.
Grovsnus sa for siden:
Til : Mt2t
Hvis du blir gravid er fordi du har fått i deg noe du IKKE har spist.
Mvh Grovsnus
mini me sa for siden:
Hahaha! Denne var god! :D
Yonah sa for siden:
hihi, jeg gjorde det for 3 år siden... Og det var ikke planlagt, men det ble verdens fineste solstråle av det!
Mt2t sa for siden:
:eek:
...............:D:D:D
Mt2t sa for siden:
Solstråler kommer gjerne når man minst venter det;)
matvraket sa for siden:
:heia:
jeg har ikke spist meg til min lille solstråle altså..
jeg var på høykarbokjøret da jeg ble gravid:rodme:
men dette er uansett veldig bra!! gleder meg over alle gode mediaoppslag vi får:heia: :heia:
Homer Simpson sa for siden:
Gammelt jungelord: "Det er ikke pølsa du blir tjukk av, men sausen...":rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.