< Tilbake til oversikten

Danskene i ferd med å få øynene opp!

JenJen sa for siden:

:heia:

Luna* sa for siden:

Hurra for danskene :heia:

Chunky sa for siden:

Veldig interessant! Må inrømme at jeg ikke har fulgt så nøye med på PCOS-diskusjonen her inne, men har registrert gladmeldingene som tikker inn fra tid til annen. Kult å få enda en kule i kammeret mot GR-folket :visemuskl

Carisma sa for siden:

:ja:

Og danskene har vært sinker på lavkarbo-fronten i forhold til norge og ikke minst sverige. Ser ut som de har fått sin egen Fedon :D (Fedon dukket så smått opp i media med nettop slike råd til folk som forsøkte å bli gravide, tidlig på 2000-tallet)

Mt2t sa for siden:

å hjelpe meg, håper jeg ikke spiser meg gravid nå...:eek::p

Zhadra sa for siden:

hihi :p

Ndure sa for siden:

:hearts:

Chunky sa for siden:

Du vet at dette er et lavkarboforum, Mats? Så på bloggen din. Vil bare ønske deg god bedring :)

Oppdatering: Regnet sånn omtrentlig på menyene dine. Du ligger på ca 70% karbohydrater, 20% fett, og 10% protein. Jeg ser du mener det godt, men forsøk å lese litt her inne. Det kan hende du endrer oppfatning.

Grovsnus sa for siden:

Til : Mt2t
Hvis du blir gravid er fordi du har fått i deg noe du IKKE har spist.

Mvh Grovsnus

mini me sa for siden:

Hahaha! Denne var god! :D

Yonah sa for siden:

hihi, jeg gjorde det for 3 år siden... Og det var ikke planlagt, men det ble verdens fineste solstråle av det!

Mt2t sa for siden:

:eek:
...............:D:D:D

Mt2t sa for siden:

Solstråler kommer gjerne når man minst venter det;)

matvraket sa for siden:

:heia:

jeg har ikke spist meg til min lille solstråle altså..
jeg var på høykarbokjøret da jeg ble gravid:rodme:

men dette er uansett veldig bra!! gleder meg over alle gode mediaoppslag vi får:heia: :heia:

Homer Simpson sa for siden:

Gammelt jungelord: "Det er ikke pølsa du blir tjukk av, men sausen...":rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.