Hei til dere alle. Jeg er ny her, så vær klar for en rekke "det har vi allerede svart på 100-ganger før"-spørsmål.
Mitt første er: Jeg forsøkte introduksjonskuren til Atkins og det gikk så det suste. Etter 14 dager gikk jeg på konsert og da gikk jeg på en smell i den forstand at jeg endte opp med minst 6 halvlitere og en kebab på natta. Hvor stor krise er det? Må jeg ta introduksjonen på nytt igjen.
Spm nr. 2: Kan noen helt enkelt fortelle meg hvilke kosttilskudd jeg bør kjøpe på apoteket eller helsekosten?
Hei og velkommen!
De aller fleste tråkker litt feil fra tid til annen, bare å fortsette det,- en erfaring rikere. Jeg ville ikke tatt introduksjonen på nytt, to tøffe uker, spesielt den aller første gangen;)
Selv tar jeg bare litt magnesium fra tid til annen, har aldri tatt tilskudd før, og med så bra kosthold som jeg har nå føler jeg ikke behov for noe mer.
Gjort er gjort, ikke så mye å dvele ved egentlig.
Gå på med krum hals videre.
Jeg ville ikke tatt induskjonsfasen på nytt.
Smeller har vi alle....min verste tror jeg var den sommeren da jeg klarte å legge på meg 7 kilo på 6 dager :o
Bare vann sikkert, ble borte igjen i løpet av ei uke.
Du behøver ikke å ta induksjonen på nytt igjen, men det kan være greit å ta noen helt rene dager før du begynner på vedvarendestigen ;).
Alkohol så tidlig i ketogent kosthold kan by på noen "artige" opplevelser på både den ene og andre måten. Børst det av skuldrene og gå videre.
Jeg tar multivitamin fra Spektro og magnesium. Jeg forsåvidt også b75 (supersterke b-vitaminer kjøpt i Sverige), men det er bare for håret sin del.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.