< Tilbake til oversikten

Røyking og ketose, noen som vet?

mariamaria sa for siden:

Hei..
Jeg er ganske ny i gamet.. er på full pulver-kur for å være i ketose i 7 uker til.. Det går bra så langt. Men det er litt kjedelig. Og jeg savner den lille røyken på terrassen på ettermiddagen. Jeg røyker altså nesten ikke. Kan gå dager i mellom uten røyk, så egentlig er det vel dumt å ikke legge den helt vekk. MEN for å kose meg LITT da.. mens jeg venter på at ketosen skal gjøre underverker... hehe..
Noen som vet om jeg kan ta en røyk mens jeg er i ketose? Ødelegger det for noe?

Carisma sa for siden:

Det er mye rart i røyk, men karbohydrater er nok ikke en av de :lol: Mange lavkarbere som røyker og er i ketose.

Photobscura sa for siden:

Jeg har røyka opp til førti om dagen på det meste (ja, huff :p), og det har ikke hatt noe å si for meg i alle fall :) (Faktisk kan forbrenninga gå ned med ti prosent det første året man slutter å røyke, men det gjelder vel mest de som røyker fast ;))

mariamaria sa for siden:

sænkju,sænkju!! pjuh... Gjett hva jeg skal gjøre i morra da!!!! :-)

Gleder meg til en mager (hehe) trøst på terrassen! For jeg slutter på jobb i morgen! Og starter på ny jobb tilhøsten! ETTER en laaang og deilig ferie! Kan jeg bedre få det da?

Takk for tipsa folkens. :-)
Ha gode dager!
Mm

Gracella sa for siden:

Egentlig er en kostholdsendring en perfekt anledning til å slutte å røyke.
Man har masse annet å tenke på enn røyk og man skal allikevel endre vaner.
Håper at du finner ut at du skal slutte helt siden du heldigvis ikke er en hverdagsrøyker. Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.