< Tilbake til oversikten

Min første utfordring; skal på tur i tre dager

Mt2t sa for siden:

Jaha, da er det bestemt at jeg skal på tur neste uke. Hyttetur pluss en dag i dyreparken i Kristiansand...
På hytta går det el greit, grilling er godt, og frokost fikser jeg lett. Men i parken...der må jeg nok ha med meg egen mat, vel?

Urgh, tips mottas med takk. Dumt at dette er innenfor de to første ukene. Ting er liksom enklere når jeg holder meg i nærheten av mitt eget kjøleskap. Men utfordringer er til for å klares! Så, hit me!

Kula sa for siden:

Gjør det enkelt når du er i dyreparken: Et par tre kjøleelementer i en liten kjølebag holder ferdigstekte nakkekoteletter eller medisterkaker eller kyllinglår eller hva-som-helst-annet-du-liker friskt i mange timer.

Vel bekomme og god tur!

Tagimpo sa for siden:

Samme problemet her.. Altfor mye ute å reiser. Var f.eks i sverige i går på dagstur fra Kristiansand. I svinesund er det jo bare gatekjøkken og burgerking. Det endte med at jeg måtte spise Biff steik med salat, noe som kostet 170 NOK. og som egentlig var prisen for bakt potet med masse saus og annet godt i tilegg ;( ikke lett å gå på kur alltid ;p hehe, men vi får holde ut!!!

LenaBeatrice sa for siden:

Lag noe med mye fett i, kanskje en salat med rikelig med olje, og noe godt kjøtt...kylling?
Fett holder deg mett og du blir mindre fristet av alt som finnes å få kjøpt.

God tur! :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.