Lurer på om det jeg spiser om dagene er for ensidig eller om det er greit?:confused: spiser egg & bacon til frokost, så blir det gjerne en salat med kjøtt og creme fraiche, cottege cheese og kanel, enda mer kjøtt og grønnsaker til middag... så går det i farris, kaffe, vann.... steker selvsagt med smør... Vet ikke hva annet jeg skal spise....:eek:
Jeg har rettet opp i tittelen ;)
Kan være greit å variere mer med grønnsaker.
Men det viktigste er jo at du trives med maten. I perioder synes jeg det er helt greit å spise ensidig. Om maten kjeder deg, så er det jo bare å surfe litt rundt i oppskriftsdelen av forumet :)
Thanx:) Maten er god den! Men jeg tror jeg må bli flinkere til å bruke smør på ting... får kanskje ikke i meg nok fett. Så lurer jeg på hva jeg skal kose meg med i sommer når andre spiser is, jordbær og digg... noe annet enn bacon crisp? tenker noe friskt og godt... Har jeg et alternativ er det lettere å ikke falle for fristelsene...:o
Og et egg og et par isbiter og par dråper vaniljeekstrakt! Stavmikser med boks, vrooom, soft is. Eller BEDRE enn soft is!
Om du vil kan du også ha litt søtning i, men særlig de frosne bæra er søte nok i seg selv synes jeg.
Lotris; Jeg brurker veldig lite fløte nå jeg moser bringebær med det i, men jeg liker at isen min får en sånn frisk bringebærsmak, omtrent som sorbet hvis du skjønner, så jeg bruker kanskje bare 1/4 dl fløte til 100 gram bær, eller enda mindre.
smak og behag :-)
Kald rababrasuppe er fint å ta til, holder seg i kjøleskapet også noen dager.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.