< Tilbake til oversikten

Vann

Sostråle sa for siden:

Hei :)

Jeg har de siste dagene slitt med å få i meg nok vann, :( Har tidligere ikke hatt problemer med å drikke 3 liter væske (stort sett vann) om dagen. De dagene jeg trener går det ofte 1,5 liter mer. Men som sagt de siste dagene har jeg nesten ikke fått i meg mer enn 1,5 liter.

Hva skal jeg gjøre, noen tips? veit jo at vann er viktig anyway og spesielt når en skal ned i vekt. Så jeg trenger å få i meg mer.......

Tutte sa for siden:

Jeg har alltid med meg en 0,6 liters imsdalsflaske (fyller bare på nytt vann når jeg er i nærheten av en spring) ! Om jeg er ute på noe eller hjemme foran pc´en, tv´en eller hva det måtte være. Da drikker hvertfall jeg mye. Ikke alltid jeg kommer på at jeg er tørst, men hvis flasken står ved siden av meg, drikker jeg jevnlig ! :)

Håper du finner en måte som funker for deg til å få i deg mer vann ! :)

LenaBeatrice sa for siden:

Signerer Tuttes svar.
Drikker du romstemperert vann?
Kaldt vann er vanskeligere å få i seg.

Når det er sagt så hender det også for meg at jeg har perioder da vanndrikkingen blir litt laber...

Kaysa sa for siden:

Jeg elsker vann, får i meg 3-5l om dagen. Noen dager mer. Men noen har sagt at det kan være farlig å få i seg for mye vann.

Jeg pleier å alltid ha en flaske vann med meg, uansett hvor jeg går.
Noen ganger bruker jeg å fylle ca.1dl vann i flaska, for så å legge den i frysern. Etter en stund har du en stor isbit i flaska. Fyller så flaska full med vann. Og der har du kaldt vann i flere timer.

Romtemperert vann synes ikke jeg er noe godt, klarer ikke drikke mye vann da.
Men det kommer vel ann på hva man liker eller ikke - er bare å prøve nye ting, andre flasker feks. Variere litt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.