< Tilbake til oversikten

Fett trigger sultfølelsen?

Mjauritz sa for siden:

her er mitt resultat etter testen!!

Kunne vært bedre
Kostholdet ditt er ikke katastrofalt, men ikke nødvendigvis noe å juble for heller. Små omlegginger er alt som skal til for å bedre det. Legg om til en grovere brødtype, spis et eple og noen knaskerøtter i løpet av arbeidsdagen og drikk mer vann, så er du på god vei.

Carisma sa for siden:

Herregud for et oppkok av ubrukelig svada! Men et godt eksempel på at man finner det man vil finne og ser det man vil se når man forsker. :ja:

trillian78 sa for siden:

Dette høres veldig veldig merkelig ut :eek:
Skal tro hva forskerne mener med fettrik kost? Tipper det er fett kombinert med karbohydrater. Det pleier å være det i sånne studier. Forer folk med potetgull og skylder resultatene på fettet i potetgullet uten å ofre karbene en tanke.

nomma sa for siden:

har lagt inn komentar på siden jeg..

Carisma sa for siden:

Bildet er jo av en burger... Det sier vel sitt.

LenaBeatrice sa for siden:

De burde satt musene på LCHF ;)

aghra sa for siden:

oioioi nå er de langt ute på viddene

Yonah sa for siden:

Man finner det man leter etter;)

Hvis fett trigger sultfølelsen, hvorfor i huleste er jeg så og si nesten aldri sulten på lavkarbo? Jeg kan holde meg mett i 12 timer før jeg kommer på at jeg ikke har spist... Med lavfett og høykarbo blir jeg hølsulten etter maks 2 timer, sånn at det gjør vondt i magen...

energibunten sa for siden:

man så jo for lenge siden at flerumettet fett gav feite griser og at griser foret på kokosfett ble slanke. Hadde vært interessant å vite hvilke fettsyrer som trigger dette. Jeg tror neppe naturlig mettet fett feks.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.