NettaMamma sa for siden:
Er det karbohydrater i det??? Håper noen kan svare fort!!!:D
NettaMamma sa for siden:
Er det karbohydrater i det??? Håper noen kan svare fort!!!:D
NettaMamma sa for siden:
Ingen som vet ????:eek:
Nille sa for siden:
Det er normalt ikke karber i kaffe. 0.1 gram pr. 100 gram. Og der er så lite at det ikke behøver å telles med mindre du drikker noen liter til dagen. Når det gjelder koffeinfri er jeg ikke sikker på hva den er tilsatt. Har søkt på nettet og sett på pakker i butikken, men finner ikke svaret. Hadde håpet at noen her inne drakk det og visste det. Men siden ingen svarer må du gå ut fra at ingen vet.
Hadde jeg likt kaffe hadde jeg drukket den. Men så spørs det hva du har oppi da ! :p
Gamla sa for siden:
Sitat:Nille:" Når det gjelder koffeinfri er jeg ikke sikker på hva den er tilsatt. "
Tror ikke den koffeinfrie kaffien er tilsatt noe,- koffeinen er bare fjernet. Det gjør at den ikke smaker så godt, synes jeg. :eek:
Den er letter å tåle for dem som har fordøyelsesbesvær,- nettopp fordi "giften" er fjernet.
NettaMamma sa for siden:
hahaha... jeg liker smaken av kaffe, men liker best en uten kofein, tilsetter hverken melk eller sukker, straight black er min kaffe :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.