Hei. Jeg er som dere ser ny her.:) Min frokost i dag var to egg som jeg stekte i melange og 4 løvtynne skiver meg skinke. brukte ikke brød siden det brødet vi har her sikkert ikke er noe sunt.
Takk for det:) kan man forresten spise egg til frokost hver dag? brød er helt ut hvis man ikke lager det selv med en sunn oppskrift? jeg har så mange spørsmål:)
Spis gjerne egg hver dag - og gjerne flere ganger i løpet av dagen om du vil det. Vanlig butikkbrød er dessverre ikke bra - men det finnes mange gode oppskrifter på lavkarbo brød her inne. Min favoritt er Proteinbrød....
OK:) kan noen svare på hva slags frukt som er sunt?? er veldig glad i all slags frukt, men mange sier det ikke er bra.. og er det sunt med skummet melk??;)
Angående valg av filosofi: Hva vil du? Skal du ned i vekt, er det helsemessige årsaker som ligger til grunn...osv...
Hvor streng vil du være?
Det er viktig å kjenne på seg selv og hva man ønsker.
Jeg f.eks har gått på ketolysekuren for å gå ned i vekt. Trives sååå med maten og det den gjør for min kropp. Derfor vil jeg fortsette å leve med naturlig, rein og fet mat :)
Sultet deg du vennen... man blir lei av slikt. å Fet igjen på lang sikt...
Det du burde gjøre er å ta en titt på de ulike kostholdfilosofiene, Ketolyse, Atkins, Skaldemann etc... se hva Du ønsker å kan trives med... dessverre må man forplikte seg til en filosofi å ikke erstatte måltider med karbo-bomber klarer du istedet å kose deg med maten, la stresset slippe taket, lene deg tilbake i solsengen med et glass isvann med sitron - er du sikrer å gå ned i vekt, uten at det er veldig vanskelig. men Frukt er Fy Fy...
Dropp GO123, det er ikke mat. Langt fra lavkarbo også.
Jeg anbefaler deg å surfe litt rundt på dette forumet, veldig mye nytting informasjon. Jeg anbefaler deg også å lese noen bøker. Lavkarbo snur opp ned på alt du har lært om kosthold så er greit å tilegne seg litt kunnskap.
Lavkarbo anbefales, jeg har spist lavkarbo i 3 måneder og aldri følt meg bedre.
heihei. Ja følte nesten ut som at jeg sultet meg..
har litt lyst til å prøve Ketolyse. men veit ingen ting om det.. er det tab. man får kjøpt osv..?
off, føler meg skikkelig dum når jeg kommer med så mange rare spørsmål.. men er som sagt ny;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.