< Tilbake til oversikten

Var dette et lurt valg til frokost?

Tonjefjompen sa for siden:

Hei. Jeg er som dere ser ny her.:) Min frokost i dag var to egg som jeg stekte i melange og 4 løvtynne skiver meg skinke. brukte ikke brød siden det brødet vi har her sikkert ikke er noe sunt.

håper jeg får god nytte av lavkarbo.no

Jabba sa for siden:

Kast Melange og bruk Meierismør i stedet.....

Velkommen forresten..... :-)

Takk for det:) kan man forresten spise egg til frokost hver dag? brød er helt ut hvis man ikke lager det selv med en sunn oppskrift? jeg har så mange spørsmål:)

Jabba sa for siden:

Spis gjerne egg hver dag - og gjerne flere ganger i løpet av dagen om du vil det. Vanlig butikkbrød er dessverre ikke bra - men det finnes mange gode oppskrifter på lavkarbo brød her inne. Min favoritt er Proteinbrød....

OK:) finnes det en plass hvor det står hva som er sunt og ikke på denne siden ??

Gerd sa for siden:

Du kan se under kostholdfilosofier.

Der står det godt forklart om de forskjellige lavkarbofilosofiene :ja:

Carisma sa for siden:

Jeg ser filosofien din er Go123, hvordan er næringsammensetningen i den?

OK:) kan noen svare på hva slags frukt som er sunt?? er veldig glad i all slags frukt, men mange sier det ikke er bra.. og er det sunt med skummet melk??;)

Gerd sa for siden:

Igjen spørs det på filosofien du skal følge.
Er det f.eks ketosebasert så er både melk og frukt fyfy.

:)

ja ok. jeg har gått på go123 og det dabbet skikkelig av de siste ukene.. jeg blir nok fort lei:( men hva burde jeg velge?

Gerd sa for siden:

Har ikke kjennskap til go 123, jeg.

Angående valg av filosofi: Hva vil du? Skal du ned i vekt, er det helsemessige årsaker som ligger til grunn...osv...

Hvor streng vil du være?

Det er viktig å kjenne på seg selv og hva man ønsker.

Jeg f.eks har gått på ketolysekuren for å gå ned i vekt. Trives sååå med maten og det den gjør for min kropp. Derfor vil jeg fortsette å leve med naturlig, rein og fet mat :)

martine sa for siden:

Sultet deg du vennen... man blir lei av slikt. å Fet igjen på lang sikt...

Det du burde gjøre er å ta en titt på de ulike kostholdfilosofiene, Ketolyse, Atkins, Skaldemann etc... se hva Du ønsker å kan trives med... dessverre må man forplikte seg til en filosofi å ikke erstatte måltider med karbo-bomber klarer du istedet å kose deg med maten, la stresset slippe taket, lene deg tilbake i solsengen med et glass isvann med sitron - er du sikrer å gå ned i vekt, uten at det er veldig vanskelig. men Frukt er Fy Fy...

Lykke til..

BigO sa for siden:

Dropp GO123, det er ikke mat. Langt fra lavkarbo også.

Jeg anbefaler deg å surfe litt rundt på dette forumet, veldig mye nytting informasjon. Jeg anbefaler deg også å lese noen bøker. Lavkarbo snur opp ned på alt du har lært om kosthold så er greit å tilegne seg litt kunnskap.

Lavkarbo anbefales, jeg har spist lavkarbo i 3 måneder og aldri følt meg bedre.

Capris.no har tilbud på flere gode bøker, denne gir det mye nyttig kunnskap.
www.capris.no/product.aspx?isbn=8292605177

Også liker jeg Skaldeman, litt guttebok, men morsom og nyttig. Har lest den 2 ganger på 2 måneder :) Også på tilbud.

www.capris.no/product.aspx?isbn=8292605215&r=1

Og denne fra Skaldeman, også på tilbud.

www.capris.no/product.aspx?isbn=8292605363&r=1

Lykke til!

heihei. Ja følte nesten ut som at jeg sultet meg..
har litt lyst til å prøve Ketolyse. men veit ingen ting om det.. er det tab. man får kjøpt osv..?
off, føler meg skikkelig dum når jeg kommer med så mange rare spørsmål.. men er som sagt ny;)

Gerd sa for siden:

Gå inn på www.ketolyse.no så kan du lese om det der :)

Jabba sa for siden:

Jeg har Thor Foseids bok for salg om du er intr......

Mrs_Maya sa for siden:

Hva handler den boka om? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.