< Tilbake til oversikten

Abonnement på Mat&Helse

mofe sa for siden:

Hvordan skaffer jeg meg det?

Anne sa for siden:

deres er underutvikling så jeg, ellers så kunne du sikkert tegnet abbonement der. Kanksje noen har et blad med abb. tegning i som de kan sende deg..
Kanskje det er vervepremier å hente her dere??????
Eller ring i morgen.....:)

mofe sa for siden:

deres er under uvtikling? Hmm.. jeg skjønner ikke hva du mener.. hva er under utvikling? Abonnementet?

Anne sa for siden:

Nei hjemmesiden deres på nettet:D

Huldr sa for siden:

Svarte deg på dette i en annen tråd jeg mofedilla... men det så du kanskje ikke ;)
Det er hjemmesidene som er under utvikling - det har vel bare falt ut av Annes innlegg.

Det enkleste er jo å kjøpe et blad - de har det på Narvesen. Så står det info der - de har gjerne en kupong i bladet... :)

mofe sa for siden:

thankyou, Scilla! :) Ja, spurte om det en annen gang også husker jeg, men har sikkert oversett det.. :)

Tenkte uansett at greit å lage en tråd om det tilfelle andre lurer på også :)
Skal fly på Narvesen i morra :)

Aline sa for siden:

mee tooooo!!! :)

MHM sa for siden:

Ellers så kan jeg verve de som vil. Tror jeg har vervet sikkert 30-40 personer de siste par årene. Får ikke noe for det, men jeg verver per mail, så det er så lettvint. Send meg en PM med navn og adresse de som vil gjøre det på denne måten. Bladet er jo nesten et "must" da, for oss lavkarbere....!

Anne sa for siden:

Takk takk, PM sendt. Jeg har tenkt på det sååå mange ganger, men glemmer det hver gang.:D

mofe sa for siden:

kor mykje kosta d her, og kor mange ganga komme det ut i åre??

;)

Nille sa for siden:

Jeg har og sendt PM !

Tusen takk !! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.