4,3 kg. på ei uke.. Og jeg som var i tvil på om dette funka!!!
Sier bare til alle dere der ute som ikke tror dette funker. Jeg spiser mer enn aldri før, og nå ser jeg at så lenge jeg er i ketose, så funker denne kuren perfekt.
Gratulerer med flott vekttap..
det som ofte er en feil som folk gjør er å fokusere for mye på vekten, det man spiser når man er i ketose er jo veldig mye kjøtt, fisk og grønnsaker.. og alle de 3 har veldig mye proteiiner i seg.. og hva bygger proteiner? jo muskler.. ofta kan man få større glede av å ta midjemål og lignende.. I teori kan det faktisk skje at vekten ikke forandrer seg så ekstremt mye.. husk at hvis man forbrenner 1 kg med fett over til lignende masse med muskler er det 4,7 kg!!.. det er ekstremt, men sant..
derfor har jeg nesten droppet å sjekkevekten hele tiden..
Hvis man klarer å se for seg seg selv som den "ideal personen" eller den personen du ønsker å være (utseende) og ikke tenke på noe annet. er det det aller sundeste..
Hvis jeg forstår deg riktig så mener du at hvis man tar volumet av 1 kg fett og erstatter det med likt volum muskler så veier musklene 4.7 kg. Det stemmer ikke.
Tettheten til fett er ca 0.92g/ml, mens tettheten til muskler er ca 1.06g/ml. Hvis du erstatter volumet av 1 kg fett med samme volum muskler veier du 150 gram mer.
supert!! hip hurra! Gratulerer så mye!
Jeg har også gått ned mye denne uka, 2,5 kg på 4 dager;) Men det er vel gjerne endel vann, sånn til å begynne med. MEN, det føles uansett veldig deilig! Og jeg har neppe vært i ketose engang;)
Så flott resultat:stortsmil og selvom mye av vekttapet den første uka er vann, kjenner man det godt på kroppen. Bli smalere både i ansiktet og ellers. Kos deg med fremgangen!
det innlegget et par over her,stemmer ikke helt. det er svært lite proteiner i grønnsaker og man kan ikke bygge muskler uten å trene styrke eller jobbe meget hardt som i og for seg blir styrketrening det og.
For å bygge muskler må man også ta inn flere kcal enn man brenner.
ja da.. har sett tilfeller hvor en dame ser myeslankere ut over hoftene og i ansiktet. men alikevel har hatt null vektnedgang.. så bare stå..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.