Mrs_Maya sa for siden:
Hei! Jeg er Maya. Har dessverre minst 35 kilo som skal forsvinne!:(
Jeg har ny startet på ny diett igår. Synes South Beach hørtes interessant ut! Det er fint å ha en liste over matvarer jeg kan spise, og ikke!
Begynte igår, og det går helt fint! Tror jeg har gått ned allerede. Har tross alt spist mindre enn normalt og lite karbo!
Merker at jeg er veldig glad i salat, paprika og agurk! Så sprøtt og saftig! :)
Elsker også egg og cottage chesee, så dette passer meg bra!
Gikk ned 14 kilo i forfjor, på egen diett. Så jeg er mindre enn før uansett. Har gått opp noen av disse kiloene igjen, men ikke så mange!
Meldte meg inn på treningssentere, men mister piffen etter en stund, kjedelig å gå alene! :rolleyes: Men har sneket meg unna bindingstid, siden jeg fikk det gjennom legen.:D
Problemet mitt er de stygge åreknutene på lårene! :( De buler ut, er blå og fæle, og derfor liker jeg ikke svømme i svømmehall, selv om jeg elsker det! Har allikevel vært en del i sv.hall, men hater dursje og å gå rundt i hallen. Tenker alltid på de lårene! Håper å få åreknutene fjernet, om jeg klarer å gå ned i vekt! Kanskje enkelte forsvinner av seg selv, bare man går ned i vekt? Men neppe alle!
Dette gir meg en selvtilitt som er på bunn til tider!:mus:
Derfor føler jeg at jeg MÅ ned! Håper bare jeg klarer det.
Så nå er tiden for det! :) Skal i et bryllup i august, og vil gjerne få bort mest mulig til det! :cool: