Ja, jeg lurer jammen. Fant denne siden og så og si alle symptomene stemmer:eek:
Hvis det stemmer, er det jo fryktelig skummelt! Altså, jeg spiser meg syk! Nå skal jeg prøve glutenfritt i noen uker, så får jeg se åssen det går. Er det noen som vet om/når jeg burde merke endringer?
Så og si alle symptomene stemmer på meg sånn jeg var før. Lavkarbo rettet opp i det, og de stemmer like godt med karbointoleranse som glutenintoleranse syns jeg.
Ser du følger generell lavkarbo, så jeg vet ikke hvor mye du spiser asv brød, knekkebrød o.l, men på f.eks skaldeman og ketolyse er det nok minimalt med gluten man får i seg uansett.
Hei
Jeg blir gjerne med å bekrefter at det like godt kan være karbointoleranse som glutenintoleranse. Sånn er det for meg såfall. Karboene gir de samme symtomene.
Når man kutter uten gluten, er det forskjellig hvor lang tid det tar før resultater kommer. Vil si alt fra ca 1 mnd-4 mnd er det mest vanlige. Men på karboene(må under 15 g) ser jeg resultater etter 2-3 dager!
Det er vanskelig å si at det bare er gluten. kan like godt være melk også. i tillegg til frukose/karbo-intoleranse. Jeg tåler nemlig ingen av delene:o
Du kan reagere på gluten selv om de prøvene legen tar av deg ikke gir utslag. Det finnes mange prøver å ta. Jeg reagerer på den derre raspeprøven og blodprøven men ikke på peptid prøven.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.