< Tilbake til oversikten

Særdeles lavkarbo-vennlig restaurant

Carisma sa for siden:

I dag har jeg spist på et sted som var perfekt for lavkarbo, nemlig Trancher på Grünerløkka! Konseptet deres er å servere langtidsgrillet entrcote, det er faktisk det eneste på menyen. Så er tilbehøret valgfritt. I tillegg til et par-tre forretter da.

Kjøttet var nyyydelig, og som tilbehør valgte jeg asparges og grønne bønner, pluss marinert champignon. I tillegg valgte jeg chimichurry, som viste seg å være en oljedressing med urter. Anbefales på det varmeste! :sikle: (men bestill bord, det er veldig lite der, og populært!)

Konseptet med å sette sammen sin egen rett er jo genialt, håper flere spisesteder tar opp dette :ja:

Nannah sa for siden:

Flere som gjør det ...fex Big Horn lr Jensens Biffhus.
Elsker å spise på sånne steder :love:

Trancher må prøves! :P

Gracella sa for siden:

Mongolske restauranter har det samme konseptet. Nydelig mat!

Carisma sa for siden:

Ja, men jeg stoler ikkehelt på de sausene de har, siden asiatiske sauser ofte inneholder sukker.

Photobscura sa for siden:

Ja, denne har jeg hørt veldig mye skryt om! Nå er det veldig sjeldent jeg har økonomi til å spise ute, men har tenkt at Trancher er stedet den dagen jeg kan ta meg råd til det!

Gracella sa for siden:

Oi, det har jeg ikke tenkt på... men har heller ikke vært på mongolsk restaurant etter at jeg la om kostholdet :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.