Ndure sa for siden:
Er det sånn at man kan spise Heistad gele` og drikke Pepsi-Max så mye enn vil uten å legge på seg? :eek:
Ndure sa for siden:
Er det sånn at man kan spise Heistad gele` og drikke Pepsi-Max så mye enn vil uten å legge på seg? :eek:
Carisma sa for siden:
Det kommer an på om man reagerer på søtstoff. De inneholder blandt annet Aspartam, som kan ha endel uheldige bieffekter og man derfor ikke bør få i seg for mye av.
www.varsleren.com/lightprod.htm
Gerd sa for siden:
Her vil jeg svare nei. :)
Veldig mange opplever at søtstoff er vektbrems (ikke alle, men mange)
I tillegg kan det hos veldig mange trigge søtbehovet.
Og å spise masse søtstoff (selv om man ikke legger på seg av det) er jo ikke sunt for kroppen heller.
:)
Ndure sa for siden:
jeg har lest at flere spiser gele`en til heistad som kveldskos. det er sånn jeg mener med å spise så mye du vil, ikke å erstatte måltider med det.
en annen ting jeg lurer på er hva is dere spiser? selv har jeg funnet fram til frutz.:confused:
er confecta et bedre valg til gele`?
Gracella sa for siden:
Hjemmelaget is er den beste! :)
1 dl fløte
1 egg
en god neve frosne bær (fortrinnsvis bringebær)
noe søtstoff
Ha alt oppi blenderen til stavmikseren og kjør på til du har en softiskonsistens :cool:
EmilyB sa for siden:
Det kommer veldig an på hormonsammensetningen i kroppen din og hvordan kroppen reagerer på sukker, men jeg vil si nei. Jeg har drukket veldig mye pepsi max ved siden av å følge et egenkomponert kosthold ala Fedon og magen min ville liksom ikke følge med vektnedgangen, samt at jeg stoppet opp.
For 3 uker siden kuttet jeg ut max-brusen helt og har fått voldsomme resultater. Magen har flatet ut, har gått ned i bryststørrelse osv og jeg har nådd målet mitt. Skremmende, fordi ellers har jeg spist og mosjonert som vanlig.
Jeg kjenner forøvrig til en som er i ferd med å skrive oppgave om dette og har kommet til konklusjon at lightbrusen er mye farligere for kroppen enn vanlig brus. Nå drikker jeg vanlig sukkerbrus om jeg skal kose meg litt innimellom og det går helt fint ift vekten min. (jeg har pcos).
Mitt råd er at du bør unngå lightbrus og drikke vann til daglig.
EmilyB sa for siden:
kommer an på hvordan kroppen reagerer på søtstoff, skulle det stå ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.