Akk, ja........det er visst ikke meningen at store mennesker skal trene, i alle fall ikke i full offentlighet. Hvis du er tjukk, da finnes det nesten ikke treningsklær som skjuler et par bilringer eller to.
Var innom sporten her en dag, og den største treningsoverdelen jeg fant i damestrørrelse var en rosa liten greie i str. 42, stram og ettersittende, og aldeles upassende for en dame - som riktignok ER 42 i år - men det holder langt fra i størrelse. Sukk........
Å ja, kjenner meg igjen.. Jeg tviholder på de få plaggene jeg faktisk har funnet, for det er søren meg ikke lett å finne nye.. :(
Er det Rönisch som liksom skal ha klær for større også? De er FORTSATT like ettersittende, og koster en liten formue!!
(på lindex har de faktisk noen trenings t-skjorter i litt større størrelser som ikke koster skjorta)
Zizzi har fått noen ganske tøffe treningsklær i svart og rosa nå, men de var ikke superbillige.
Jeg bruker postordre for alt det er verdt jeg, Ellos, Josefssons og Sportmann. Eller Catalogue.no, som er outlet for Ellos, Josefssons og LaRedoute. Fått tak i treningsbukser til 25 kr og sånn.. :rolleyes:
Endel av stormotebutikkene har et merke som heter All size som jeg er veldig fornøyd med...det er ikke billig men klærne har god kvalitet så du har dem lenge:)
Og jeg kunne kanskje brukt fantasien litt før jeg ga opp :p. Men takker! Enn om ikke treningsklær er på ønskelisten min, så setter jeg alltids pris på billige ting!
:sjokk: Synes det var dårlig utvalg hos sportmann, fant ingenting jeg kan tenke meg... :o
Jeg har kjøpt et par bukser på XLNT hos KappAhl som jeg bruker som treningsbukser. Svarte, litt sånn collegaktig stoff (er vel bomull med litt stretch i), og som holder seg i vask og som ikke blir ute av fasong/ blir kne på om man setter seg ned i dem. Og, så har jeg noen topper kjøpt på BIB på H&M, som også er gode i stoffet og som tåler vask etter vask. I tillegg så har jeg collegejakke og t-skjorter fra Adidas, de går godt opp i størrelse, og er også av en sånn kvalitet som er mulig å vaske igjen og igjen.
Jeg fant til og med en treningsbukse på Europris! Str. XL, men selvfølgelig er den beregnet på mannfolk:høh:, så den var alt for lang i bena.:utenutryk Men heldigvis var det strikk nederst på leggene, så jeg kunne stramme dr. Så gikk jeg ihvertfall ikke på buksa med halve foten! :rolleyes: Kosta under kr. 150,-
Litt stram rundt lårene, men håper det endres om ikke så lenge! :D
Danskene har skjønt det Carite Sport
Mx-sport er forhandler av Carite, vet at en kan få kjøpt bukser på Sport1 også.
Anbefales :ja: normale størrelser.
Tjukkaser er jo ofte tjukkaser blant annet fordi de ikke liker å trene. Derfor kan jeg tenke meg kundegrunnlaget for "treningstøy størrelse presenning" på generell basis er ganske dårlig.
Men seriøst, det er en utdatert oppfatning. Jeg har trent en god del både da jeg var større og mindre enn nå. Ble ikke tynne av det, før jeg skjønte karbe-tingen. :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.