< Tilbake til oversikten

Vekttap usikker

Brantjoa sa for siden:

hei.
Jeg er veldig ny på dette forumet, og jeg er ganske ung.
kan jo si litt om meg selv først.. Jeg er 22 år gammel, 190cm, 140kg,(Ser ikke overvektig ut, men er en svær mann)

Begynte med ketose livsstil for 3 uker siden og har hatt en karbo helg nå.
Jeg har gått ned 7 cm rundt livet og rundt 10 kg. på de 3 ukene, og fortsetter fra i morgen av.
Jeg er veldig usikker på hva som må til for at kroppen min skal kunne se best ut etter at jeg har gått ned, huden min rundt magen f.eks. Er det noe jeg kan gjøre for at ting skal gå litt lettere?

Er det noen som har noen råd til meg. Har alltid vært psykisk sterk, men nå er det så utrolig mange rare tanker som flyr rundt i hodet mitt, har aldri tenkt så mye før ;-)

Ketose-dietten er vel egentlig noe av det best jeg har opplevet. har aldri hatt så mye overskudd eller følt meg bedre enn mens jeg har vært i ketose, så har funnet ut at dette blir en livsstil for meg, ikke bare noe jeg gjør nå i en periode.

Alle råd taes i mot med glede :-)

J.B.

Lava sa for siden:

Kan bare si: :heia: og lykke til

Nannah sa for siden:

Gratulerer med flott vekttap!!
Du er så ung at huden din sikkert er elastisk nok enda til å trekke seg sammen igjen om du smører deg med litt tålmodighet..og litt trening er jo aldri feil heller:)
Lykke til! :klem:

Carisma sa for siden:

Masse vann og masse fett, så holder huden seg fin og myk :ja:

Brantjoa sa for siden:

takker for svar.
Håper huden min klarer det. trener regelmessig men har den siste uken fokusert på trening av mage.

er det noen kremer eller lignende som også kan hjelpe?

trillian78 sa for siden:

Ville bare gratulere med fantastiske resultater så langt. Og så flott at du allerede har funnet ut at dette er en livsstil og ikke en kur.

Ellers signerer jeg de andre her mht huden. Du er ung, så huden følger bedre med da. Bare få i deg nok fett og vann.

Lykke til videre! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.