< Tilbake til oversikten

Mine slappe overarmer

LenaBeatrice sa for siden:

For dere som liker å se bilder, jeg har på formiddagen i dag foreviget grevinnehenget mitt med fotoapparatet.
Morten var så vennlig å stille opp som fotograf igjen :-)

Men, heng på armene trenger ikke å ødelegge gleden ved å ha gått mye ned i vekt.

Til inspirasjon for dere som sliter med bieffekter av stort vekttap.....FOKUS:

www.lenabeatrice.net/generelt/fokus

Luna* sa for siden:

Vært og kikket igjen jeg og trives godt i bloggen din :blomster:

:):):)
Det var fint å høre!
:):):)

Zhadra sa for siden:

Bloggen din er inspirerende!

Vaffel sa for siden:

Så fin blogg du har! :blomster: Inspirerende både å se og lese. Grevinnearmer er noe herk, men for å være ærlig legger jeg nesten aldri merke til det hos andre.

God BH-trikset er notert. Hehe.

Photobscura sa for siden:

Min erfaring er at hud trekker seg sammen, enn om det tar tid! Det spørs så klart på vekttapet, jeg har ikke gått ned 45, men 20 kg, og på tre år så ser jeg godt forskjell på magen min. Da jeg gikk ned, så forsvant 20 kg på syv måneder, men bare ved at huden har trukket seg sammen så har jeg fått mindre omfang i cm uten at vekta har rørt seg nevneverdig.

Jeg driver dessuten med isometriske øvelser, og da får man i alle fall strammere muskler, jeg innbiller meg at det hjelper på henget også.

Har tenkt tanken å trene armmusklene for å stramme/fylle litt opp, men har bare ikke kommet så langt :p
Ellers har jeg levd med henget en god stund nå.
Har som sagt stått ganske rolig på vekta til nå i vår, da jeg bestemte meg for å ta de siste kiloene.
Overarmene har blitt litt mindre i det siste . Jeg ser det ikke så godt selv, men Morten er flink og påpeker det for meg ;-)
Men huden der er også dekket av strekkmerker på undersiden, så jeg har ingen store illusjoner om at det trekker seg nevneverdig sammen.
Men kanskje trening og ytterligere vektnedgang gjør en større forskjell enn det jeg innbiller meg nå....det er jo verdt å prøve! :)

Zhadra og Vaffel: Jeg er glad for at dere blir inspirert! :):):)

Fremhev puppene jenter, enten de er små eller store!!!

Ignite sa for siden:

Støttes! :)

musikkdama25 sa for siden:

jeg skal ned 20 kg eller 15 ,men ingen tror jeg kommer til å få noe heng liksom.

utrolig inspirerende den bloggen din ja:)

Bulldog sa for siden:

Hear hear! :D

Kanutten sa for siden:

Kavalorten så dette og nikker enig..... :lol:

Kanutten sa for siden:

Hvor????

Jeg skriver om det i følgende innlegg i bloggen min:
[url]www.lenabeatrice.net/generelt/fokus/[/url]

:)

Kanutten sa for siden:

Åhh, har teflonminne jeg! Jeg har jo vært inne å sett på alle disse flotte bildene av deg! :klem:

Vet du??? Det som skinner MEST igjennom når det gjelder deg, slik JEG ser deg, er denne utrolige flotte måten du er stolt over deg selv på!!! Synes det er herrlig og blir så glad av å lese alt det du skriver!

Mange er stolte, og det med rette, over hva de har utrettet, men du er stolt over DEG SELV! :love: Liker det jeg og prøver kopiere tankegangen din. :klem:

Ignite og Bulldog: Gubben min er så enig så enig ;)

Musikkdama: Jeg kan egentlig ikke få sagt mange nok ganger hvor GLAD jeg blir over at dere lar dere inspirere av bloggen min :-)))

Kanutten: Enda en som er enig skjønner jeg :p

Vi har mere å fremheve vi jenter, ikke sant???:cool:

Jeg ER stolt over meg selv, på tross av lange pupper, slapp mage, grevinneheng og "sagge-lår", og jeg synes virkelig dere andre også skal være stolte!!
Jeg blir veldig glad, og veldig rørt over det du skriver om at du prøver å kopiere tankegangen min, faktisk så rørt at jeg fikk blanke øyne når jeg leste det du skrev :klem:

Men, jeg har ikke alltid vært stolt og glad.
Jeg slet med depresjon i mange år. Det var ikke alene pga overvekt, men det var nok en bidragende årsak.
På en måte føler jeg nå at jeg har fått livet mitt tilbake på så mange måter, og det har jeg tenkt å utnytte så mye jeg bare kan!!
Jeg nærmer meg 40, fyller 38 i juli, men jeg føler meg som en tenåring i full blomst :-)

Ignite sa for siden:

Ikke verst, det er dog bedre å være førtis enn fjortis ;)

fjanni sa for siden:

Nå kom jeg på at jeg så en hold-in for grevinnehenget på enten Oprah eller et annet talk-show! en slags strømpesak som du dro opp over armene. hehe. poenget var jo bare at da må man ha langermet over og vel, da synes jo ikke armene alikevel! :lol:

Kanutten sa for siden:

Kjenner igjen det! Føler meg også som om verden nettopp har åpenbart seg for meg. Jeg trives med meg selv, jeg trives privat og jeg trives på jobb. Kavalorten synes jeg er det mest herrlige på jord, unga er glade og hva mer kan man ønske?

Digger å være førtis :D

Ja det finnes mye rart gitt :p
Men jeg har faktisk brukt en sånn skikkelig bestemortruse med "hold-in" ved et par anledninger, når jeg har brukt trangt skjørt.
Funket greit det, men irriterte meg hele tiden på at beina på trusa rullet helt opp i lysken på meg, nesten....

Du har en sånn fin kavalort du også skjønner jeg :-))

Kanutten sa for siden:

:love: Har det! Han er en slik kar jeg VET jeg kommer til å bli gammel sammen med. Vet at mange har sagt "VET" mange ganger før meg, men av og til VET man bare.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.