Har gått snart ei uke på Ketolysekuren..
Jeg er veldig mye ute i bilen på dagtid og blir fort sulten og trenger no å småspise, men klarer ikke finne noe så det ender hver dag med kylling lår e.l noe jeg er ganske lei av..
Noen som har tips?
Og gjerne kveldskos mat/snacks ?
Ps: Hvis du er på ketolysekuren, ikke gå inn i en matbutikk når du er sulten! Holdt bokstavelig talt på å sprekke i dag! ;/ hehe
Småspising og lavkarbokur høres liksom litt rart ut... :D Spiser du skikkelige måltider med godt med fett? De fleste som går på Ketolyse behøver ikke å småspise mellom måltidene, siden måltidene er så næringsmettede.
Alternativet må vel kanskje å ta med niste hjemmefra. Lapper med godt pålegg eller noe sånt. En pose med nøtter?
Hehe, det høres nok litt rart ut ja ;) Jeg spiser skikkelige måltider med godt med fett. Jeg har bare av utrolig stor vane å spise mellom måltider, og mister alltid metthetsfølelsen utrolig fort.
Om jeg f.eks er ute å kjører sammen med noen som gjerne vil på McDonalds osv. så er det så utrolig fristende at jeg glemmer hele metthetsfølelsen og bare tenker på at jeg kunne tenke meg en sånn BigMAc! hehehe ;)
Men kan man spise LAPPER? er ikke det fult av karbohydrater??
Jeg begynner etter hvert å bli flink til å spise noe slags kjøttpålegg rullet i en eller annen sort ferdig skivet ost mens jeg kjører. Noen få cherrytomater er greit følge(ta ut av boksen de du skal spise og putt esken i bagasjerommet, lett å spise for mange:o)
Jeg ville i første omgang fokusert på å IKKE småspise. Når du selv sier at det er fordi du bare er fysen liksom ;)
Kveldskosen også.
Det kan fort føre til at du ikke går ned i vekt, og at du holder på uvaner som du hadde før ;)
Er ikke det å erstatte en uvane med en annen? :o Vann er og blir det beste å drikke :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.