Da jeg var liten sto jeg alltid på hodet (med hendene som støtte) .. mamma fortalte at jeg hadde stått i dørkarmen, på hodet, og beina langs sidekantene på dørkarmen, og snurret rundt på hodet.. da mamma hadde bedt meg slutte, fordi håret mtt kom til å falle av, hadde jeg visst sagt: "mamma, jeg bare må.. ellers blir jeg gæ-ern!!!"
Hadde det ikke vært for at jeg har vært hos fysio i dag og føler meg like shaky som man gjør etter en voldsom fjelltur.. så hadde jeg gjort det :) Var halvveis oppe av stolen, faktisk :p ;););)
Jeg svarte i løpet av siste måneden.. :)
Har tatt oppigjen mine gamle kunster etter jeg fikk barn...:)
(men jeg føler meg ikke kallet til å gjøre det nå etter en kveld ute med høy bråkete musikk...., men kansje det er det som skal til,- litt blodtilstrømmning til hodet, så forsvinner skallebanken...:p )
Forresten, litt utenfor det fortryllende temaet kanskje, men jeg leste idag på nett (etter fysio-besøk) at man bør ha bena høyt, minst 10 minutter hver dag. Nei KK var det jeg leste det.. Jaja, samma :)
mofe som later som hun har ironisk latter, men som allikevel ikke kan la være å trekke litt på smilebåndet allikevel fordi det var jo LITT morsom vits! :cool: ;) :eek: :D
Jeg har jo sååå lyst til å prøve, men da er det noen som ville tro jeg var helt sprø, så jeg får vel bare la være:D For hva ville "noen" si når jeg på legevakten må forklare hva som hendte......:eek: :D ...også med de armene mine, så ville vel noen og enhver tro jeg var helt på jordet. Selv jeg:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.