< Tilbake til oversikten

Jeg kan ikke fordra kylling

Hillelille sa for siden:

Nå er det ingen vei tilbake. Jeg har prøvd. I alle varianter og former og deler. Jeg kan ikke fordra kylling. Og det er jo dumt, så sunt som kylling egentlig er.

Det kan se veldig fristende ut. Helt til du setter tenna i det, og får den ekle smaken og konsistensen i kjeften. ¨

Her om dagen kjøpte jeg en pakke barbaque-kylling og skulle ha til middag. Jeg liker jo krydder. Men hvor hva barbaquen? Var bare kylling man måtte pille fra hverandre for å unngå bein. Ingen smak. Ingenting.

Men jeg skulle ønske jeg likte det.

Carisma sa for siden:

Jeg er vedlig periodeperson når det gjelder kylling... :rolleyes: Og de plastpakkede ferdiggrillede.... Blæh! :eek:

Kyllingfileet går det litt av innimellom, man stort sett i asiatiske retter med masse krydder. F.eks denne: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=7100&highlight=tikka

Men du MÅ jo ikke spise kylling da :D Finnes jo masse annet godt, og som er feitere :ja:

Areola sa for siden:

Kylling er jo ett av de dårligere kjøtt-typene vi kan få i oss (ihvertfall de som lever høyfett), for det er jo så magert.
Du må absolutt ikke spise det :)

Bee sa for siden:

Jeg liker kun kyllingfilèt. Og da må det være godt krydret eller marinert.

Kyllinglår og vinger fordrar jeg ikke. Blir kvalm bare av synet. Ekle svarte blodåretråder og diverse annet grums. Blækk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.