< Tilbake til oversikten

Vi som slanker oss uten vekt

LenaBeatrice sa for siden:

Tenkte dette kunnne være en tråd hvor vi deler erfaringer rundt det å ikke bruke vekt i "slankeprosessen".

Jeg for min del kastet vekta når jeg begynte å bli deppa over å ikke ha gått ned en hekto eller to hver dag.
Vekta hadde stor makt over min velvære, og det blir feil.
Tallene tok på en måte over hverdagen min.

Nå bruker jeg andre metoder...som BH'n min ;)
I dag på morran oppdaget jeg at den satt skikkelig løst rundt kroppen...juhuuuu :p

[url]www.lenabeatrice.net/generelt/min-bh[/url]

Photobscura sa for siden:

De første to årene brukte jeg kun målebånd, men hadde veid meg hos legen før jeg la om kostholdet, men satte ikke mine føtter på en vekt før i høst.
Jeg tapte bl.a 23 cm om midja, og kjente det godt på klær.
Etter å ha gått ned to tre klesstørrelser gikk jeg på en sånn fin undertøyssjappe på Steen og Strøm, og fikk målt meg fo BH. Fra 95D til 85C. DET er nesten mer oppmuntrende enn hvilket som helst tall på vekta :D
Jeg veier meg nå, da. Men jeg tror disse to årene uten vekt la et veldig godt grunnlag til at jeg i dag ikke er hysterisk.

LenaBeatrice sa for siden:

Photobscura:
Sitter her og smiler for meg selv av det du skriver. Det er så artig å lese om slike opplevelser :)

Jeg glemmer aldri den gangen Morten sa:

• Lena, nå rekker jeg rundt HELE deg med armene!

:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.