Jeg er ikke så flink til å forklare ting - enkelt og greit jeg.... :rodme: Men jeg skulle så gjerne ønske meg at noen hadde forklart hvordan man siterer innlegg - på en ryddig måte....
JADA! Jeg er pirkete. Innrømmer det. Men jeg blir nesten helt SPRØ av siteringer/quote'inger hvor det blir skrevet inni og svart inni og - mister jo helt tråden jeg. Og hvis jeg da skal sitere et innlegg hvor det er svart inni sitatet - så går jo ikke det an...
Skjønner deg VELDIG GODT jeg. Trodde det bare var meg som mista helt tråden i innlegget (skyldte på aldern), så jeg har ikke sagt noe !
Det er jo lett å quote, man kan f.eks. kopiere inn hele innlegget man vil svare på. Så bare merker det man vil quote og trykker på snakkeboblen oppe tilhøyre og vips så er det quotet. Så kan man svare under. Merk neste avsnitt etc etc. Om man vil ha inn navnet i quoten er det bare å sette inn [quote=navn] altså =og navnet i tillegg til det som står inni klammen fra før... Huffameg, nå ble det dumt forklart ! Men var det dette du mente Fedonisten ??
kanskje HP kan lage en skikkeligforklaring og klistre den ?? :snill:
......dytter opp igjen denne tråden jeg..... Blir fortsatt helt kokeliko-og-frustrert når det gjøres så mye rart med svar både her og der i innlegg når man ønsker å sitere noe....
Hjelper IKKE å svare i andre farger syns jeg da - for rotete blir det åkkesom!!
Hilsen Fedonisten som er hos MHM og hacker litt på maskina hennes fnis
Ja, skal tenke litt på denne... Men for å quote en hel tekst så klikker du den lille svar knappen i innlegget du vil sitere, for å lage quotes av tekst så markerer du og klikker knappen Nille nevner.
[quote=Fedonisten] Blir:
Hilse masse til MHM.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.