krystall sa for siden:
I dag hadde legen min fått bestillingsskjema,så i kveld sitter jeg og setter opp lista. Jeg skal ha fire måltider pr.dag. Jeg leser at det er noen som har 5 også. Hva er forskjellen på det?
krystall sa for siden:
I dag hadde legen min fått bestillingsskjema,så i kveld sitter jeg og setter opp lista. Jeg skal ha fire måltider pr.dag. Jeg leser at det er noen som har 5 også. Hva er forskjellen på det?
Siren sa for siden:
Hei! Og velkommen som ny på ED- dietten! Det er som regel menn som går på denne dietten, som har 5 måltider!
Lykke til med dietten! Jeg har gått 4 måneder til nå, og er 21 kilo lettere, så det virker ihvertfall!!
Siren.
Cyan sa for siden:
Legen min regnet ut antall måltider ut fra muskelmassen og aktivitetsnivået. Jeg har høy muskelmasse og skal ha 4 ED måltider og 1 proteinmåltid per dag (begynte rett på fase 2).
sweet sa for siden:
Hei krystall. Velkommen og lykke til med ED!
Jeg spiser 5 måltider om dagen. Legen regner ut dette for deg når du skal bestille. Ikke bestill for mye av produktene i begynnelsen, da de fleste her reagerer veldig forskjellig på alle produktene.
Jeg har kjørt ED to ganger nå- Første runde ifjor (høst til jul) og fortsatte etter påske. Nå er jeg i fase to og skal i fase 3 i midten av juli. Inntil nå har jeg gått ned 29.2 kilo og er godt over halvveis. Du får testet viljestyrken din godt da.
Lykke til :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.