< Tilbake til oversikten

30 days og Atkins

Nelly1973 sa for siden:

Har noen prøvd 30 days - sammen med Atkins?

Jeg fikk dette anbefalt av en venninne av meg - men jeg ser ingen ekstra geffekt av dette. Jeg er på fase 2 av atkins - det går sakte men sikkert fremover .... men de siste to ukene har jeg stått på stedet hvil og tenkte kanskje dette ville gi meg ekstra drahjelp?

Noen erfaringer ?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Se nederst på denne sida så finner du flere linker relatert til bruk av 30 days.

Nelly1973 sa for siden:

Takk for henvisningene .... men fant ikke noe konkluderende svar :)
Vanskelig å vite hvor lenge de enkelte har tatt produktet ol....

Vi får vente å se om det skjer noe :) har jo boksen nå - så da tester vi og ser hur det går videre ....:D

Nelly1973 sa for siden:

:D:D:D

Jeg har hatt kjempegod effekt av dette - 3 kg denne uken :)
-vet jo selvfølgelig ikke om det er grunnen, men har ikke gjort noe annet anderledes ....

tjohei :) nå er jeg strålende fornøyd!!!!

Nelly1973 sa for siden:

2 kg og 3 cm siden sist .... det må jo virke eller ? Kan ikke være bare dietten.... Drikker vanvittig med vann .... spiser mitt vanlige Atkins kosthold - ligger fortiden på 25g net karber :) og rett rundt 2000 kcal

Carisma sa for siden:

Begynte du på disse samtidig som du startet dietten, eller begynte du etter en stund? Hva gikk du ned da du ikke tok de?

Nelly1973 sa for siden:

Startet dietten i april , tatt av jevnt og trutt 0,6 - 1 kg i uken. Begynte på 30 days 1.juni etter å ha fått dem anbefalt av en venninne... hadde ett par uker hvor jeg stod stille etter å ha økt karbo dosen fra 20 - 25 til dagen.. Så noe har skjedd .... om det er kroppen som plutselig har bestemt seg for å gire opp ..eller om det er pillene ...I don't know .. men noe skjer i allefall :) og det er ikke meg i mot! :D

Carisma sa for siden:

Ble fristet til å prøve disse jeg også, til tross for at jeg er sterkt motstander av slankepiller. men så på innholdet at det er ganske naturlige ting som er kjent for å kunne virke positivt på forbrenninga. Også var de jo på tilbud hos Life. Prøvde i 3 uker, uten noen effekt. glemte å ta de noen dager, og da begynte endelig vekta å bevege seg igjen... :rolleyes: Så nå er de stuet innerst i skapet. Virker nok kke på alle :nei:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.