< Tilbake til oversikten

Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jeg

Jente 1980 sa for siden:

Jeg er enda ikke så kjent her inne, og har ikke klart å finne noe om hva dere som er mest "dreven" spiser til daglig... Vil gjerne vite mer om hva og hvor mye dere spiser. Vet jo at ingen er like og alt det der, men går som nevnt tidligere ikke så veldig fort med meg derfor kjekt å få andres erfaringer! Kansje dette kan hjelpe meg med små justeringer som vil føre til økt vektnedgang i et litt raskere tempo :p Føler vel rett og slett ikke at jeg har funnet "nøkkelen" til den perfekte "ketoseveien" helt enda. Imorgen har jeg gått på kur i 6 uker.

Er veldi glad for alt av tilbakemeldinger!:)

Miss B sa for siden:

Heisann! Du, leste i boka at de karbene i de sjokoladene f.eks hos noen ble tatt opp i tynn/tykktarm, og at dette ikke var bra for vektnedgang... noen tåler det bedre enn andre, menkanskje det er noe av grunnen??? Han anbefaler jo å ikke bruke så mye søtstoff... Jeg har drukket en del light brus de siste dagene noe jeg skal slutte med, heller drikke sprudlevann:p

Carisma sa for siden:

I starten kan det hjelpe å følge menyforslagene i boka for å skjønne sammensetninger o.l.

Jente 1980 sa for siden:

Tror kansje jeg må lese boka på nytt jeg! Kan sikkert være lurt. Har ikke veid meg på en uke, men mensen er enda ikke kommet (5 dager forsinket!) Tenker jeg venter med veiing til den kommer... Det er jo flere som sier at vekta er høyere før/ved mens. Er VELDIG spent på hva vekta viser når jeg endelig skal veie meg. Føler ikke at jeg har gått ned så mye. Men skal prøve å kutte ned på mengde mat jeg spiser. Og spise litt mindre saus feks til middag... Kansje det hjelper??? Vil jo ha fortgang i dette! Søtstoff bruker jeg lite av. Blir vel fra 4 ruter sjoko innimellom og et glass brus her og der. Men vann går det mye av... Hvordan går det med deg da??? ;)

Jente 1980 sa for siden:

Men syns menyforslagene i boka var "dårlige" ikke noe for meg... Er litt kresen på fiskemat etc. MEN jeg skal helt klart ta en titt på dem i forhold til mengde! Takk for tips:) Lurer nemlig på at jeg spiser for mye!?? Det mener sjefen min at jeg kansje gjør... Hun har selv gått ned 19 kg... Men har jo forstått at man IKKE skal tenke på kcal, så det gjør jeg ikke...

Miss B sa for siden:

Ja, tror det er lurt å lese boka innimellom... nevnte bare sjokoladen fordi den inneholder disse "holene" eller hva du nå kalte de:Dog noen reagerer på disse...derfor skal jeg f.eks kun drikke litt brus i helgene. Sjokolade ol holder jeg meg unna. Har gått ned 3 kg siden forrige lørdag, så det er nå det blir spennende... tror ikke jeg spiser for mye, noen ganger spiser jeg litt lite synes jeg, men det får tiden vise. Så lenge man er i ketose og får i seg nok fett er vel det bra.:confused: Ellers går det fint å holde seg unna fy mat, selv når andre spiser forann meg..har ikke lyst på søtt lenger! Og det er helt sant som boka sier, jeg tenker mindre på mat!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.