Jeg har netopp startet på ketolyse kuren.
Idag har jeg spist 2 stykker med marinert laks til lunch (hopper alltid over frokost fordi jeg ikke er spesielt matlysten om morgenen)
Så hadde jeg middag nå klokken 17:00
Vokk med fløtesaus
I selve vokken er det 4,5 karbohydrater pr. 100g
jeg spiste 250g
I fløtesausen er det 4,2 jeg spiste halve porsjonen så vil jo anta at jeg da kan gå utifra 2,1g karbo.
Føler jeg har spist alt for mye karbohydrater til middag nå, noen som kan svare på om jeg har ødelagt kuren jeg netopp starta på?
Åhh, godt.. er livredd for å falle ut da jeg netopp har begynt og dette betyr så utrolig mye for meg. Ser alle historiene om alle som har gått ned, og klarer ikke finne noen som ikke har gått ned. Jeg er da veldig overvektig med mine 124,4 kg og 180cm.. Har ikke hørt om ketolysekuren før for ei uke siden så om dette funker på meg vil hele livet mitt bli forandret :) Håper
Jeg går ikke på ketolyse, så jeg kan ikke uttale meg om det. Men jeg så at høyda og vekta di var så veldig lik min, så jeg måtte bare si hei til deg. :)
Jeg er også 180 cm høy, og startvekta mi var 126,6. Ikke så ofte jeg møter andre som er like store som meg, både høyde og bredde. :D Men nå skal vi ned i vekt både du og jeg! Det blir spennende å følge deg i tiden fremover.
Men prøv å få inn litt mer grønnsaker til lunsjen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.