< Tilbake til oversikten

Shopping

Sostråle sa for siden:

Hei :)

Har vært i shopping modus i dag:) Det ble litt nye klær på meg. Siden jeg startet på lavkarbo 4 mai har jeg gått ned mellom 6 og 7 kg, noe jeg er veldig godt fornøyd med. Men konsekvensene er jo det at buksene ikke passer lengre:o. Ny invistering.

Det positive er jo at str blir mindre på de buksene jeg kjøper. Brukte str 46 før og i dag ble det ei i st 42, den var ritignok litt for trang, men kg skal fortsatt "renne" av så jeg regner med at de vil passe om kun kort tid:D

Det er jo og ganske så dyrt å kjøpe nye klær til stadighet:rolleyes:

Carisma sa for siden:

Jeg shoppet i går :) Er jo salg for tida også :ja:

erleperle sa for siden:

Litt nye klær er fortjent! Du har gjort en bra innsats, og er godt igang. Et fysisk bevis er jo ganske motiverende og. Regner med det føles godt!! Er bare når en går ned i vekt det er kjekt å handle klær, veldig surt den andre veien. Dyrt er det, smart å kjøpe noe du snart kommer in i. Kan jo ikke kjøpe nye klær for hvert andre kg heller. Nyt klærne dine, føl deg fantastisk!

har litt dårlig økonomi for tiden jeg, så finner frem gamle bukser fra skapet. Gleder meg til skattepengene kommer, da kan jeg og shoppe litt.

Zuma sa for siden:

Åh, for en f-a-n-t-a-s-t-i-s-k følelse dette må være! Flinka! :)

Veggpryd sa for siden:

Å, det er herlig, da! Du har jammen fortjent en ny bukse! :)

Har shoppet i dag jeg og. Kjøpte en helt vanlig bukse som lå sammen med de andre i en helt vanlig butikk! Det har jeg ikke gjort på veeeldig lenge! :stortsmil

Nå var den riktignok litt trang i livet, og rullepølsene tyter litt oppover og utover, men det gjør ingenting. :lol:

camilla sa for siden:

Må unne seg litt når man er så flink å går ned i vekt..:)
Jeg har mye klær i skapet med prislappen på, har kjøpt for jeg skulle jo ned i vekt før også men fikk det bare ikke til.. Nå prøver jeg buksene med jevne mellomrom og jammen er det noen som sitter som de skal nå:D:D
Plukket fram en genser jeg ikke har brukt før også i dag, deilig følelse.
Har gått ned 11,5 siden 1 mai så jeg er strålende fornøyd.:D

Gracella sa for siden:

Fretex og andre bruktbutikker er kjempefine å ha mens kroppen justerer seg inn :). Jeg har funnet helt nye dongeribukser til 40-50 kr.

Heia resirkuleringen :heia:

Mt2t sa for siden:

Det er kjempelurt! For de som har freetex i nærheten:rolleyes:

Ellers er det ikke så dumt med byttekvelder med venninner heller;)

Carisma sa for siden:

Bare synd de alltid lukter så grusomt... Har gitt opp alle forsøk på å orke å gå i bruktbutikker lenger.

Skippy sa for siden:

Følelsen av å kunne kjøpe en vanlig bukse i en vanlig butikk er helt ubeskrivelig deilig. Gled deg.

Photobscura sa for siden:

Jeg har også shoppa i dag, dura rundt i hundre forskjellige klesbutikker, og nå og da så plutselig ser jeg at jeg er på "XLNT" eller "BiB" og tilsvarende, da rygger jeg ut med en gang :p! Jeg skal ALDRI mer handle på storfolkavdelinger, uansett! Det har blitt en prinsippsak. Sammen med at jeg heller ALDRI mer skal handle klær større enn L eller 44! Det er som regel grei skuring, men det er symbolskt sett blitt en skikkelig stor greie :D

Kakeåndsen sa for siden:

Jeg er en notorisk shopper med shoppestopp;)

Mitt problem er at jeg har en lei tendens til å kjøpe litt for store klær. Og når de er litt for store i butikken er de alt for store etter en dags bruk. Ikke så lett å innse at jeg er M/L nå, i stedet for L/XL.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.