bibba sa for siden:
fredag den 13 i dag.
Er dere overtroisk på en slik dag?:confused:
bibba sa for siden:
fredag den 13 i dag.
Er dere overtroisk på en slik dag?:confused:
Aline sa for siden:
neeeeeeeeeeida løpe og legge seg under dyna igjen
;)
Karin sa for siden:
Nei, jeg kan ikke si jeg er overtroisk. Verken en slik dag eller noen andre dager. Tror jeg...
guro sa for siden:
Dagen i dag startet med sprut-neseblod. Og mens jeg var på badet og prøvde å 'tette hullet', voknet lillesøster og hylte da hun ikke fant mamma. Og da voknet storesøster. Og hun ble fornærmet og ville ikke stå opp, for hun skulle ha seg frabedt å bli vekket på den måten, av hylende lillesøster. Puh!
[font=Comic Sans MS][/font]
Slik startet denne fredag den 13. Men nei, jeg er ikke overtroisk i forhold til fredag den 13. Men jeg forsøker å ha et åpent og motakelig sinn ...
Mila sa for siden:
Overtroisk? Naah... Kanskje..? Ikke vet jeg:cool:
boble sa for siden:
Vi har skrevet kjøpskontrakt på hus i dag vi. Så nå gjenstår det bare å se om det blir et lykkelig kjøp,da. Krysse fingre..
Aline sa for siden:
spennende!! :ja: tror det går finfint!!
Kristian sa for siden:
Hva! er det den fredag 13.:eek: Jeg har jo bare halvannen time igjen å være uheldig på jo:D
Karin sa for siden:
Jeg tror bestemt at det bare MÅ bli bra. Hvis fredag 13 har noe for seg, kan det jo i alle fall ikke bli verre... Det MÅ bare bli bedre!
Grattis... Måtte dere få mange og lange lykkelige år der! Og det tror jeg dere får... Hvis ikke, er det nok sikkert ikke dagen som gjør det!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.