< Tilbake til oversikten

Noen som starter i morgen 8. juni?

Thida sa for siden:

I morgen starter jeg på ketolysekuren ....noen som blir med????

NinaPina sa for siden:

Hei! Jeg begynte forrige tirsdag, føler meg nå ganske fersk enda. Men vil gjerne ha noen å følge jeg! :)

Tskjekjerringa sa for siden:

Ja,jeg også begynner i morgen! Bestilte startpakken i går, så får den vel i løpet av uken. Inntil da, får jeg lese litt her inne... Begynner å fatte det mest grunnleggende (etter en helg på pc'n:)), så får gjøre det beste ut av det! Godt man har noen å følge her inne :):)

*Ulrikke* sa for siden:

Jeg begynner i dag!!

Sambo startet, og han har hatt god effekt - så nå er jeg inspirert!! Har smuglest her inne i et par uker, men nå er jeg her "offisielt"!

The Dude sa for siden:

Tskjekjerringa:
Skal si det var mye forbudte matvarer på tickerlinjen din :)

Janis sa for siden:

Hei!
Spurte egentlig om jeg kunne være med i den andre tråden, men starter ordentlig i dag. Prøvd meg en uke, gått ned 2 kilo.

Jeg kan gjerne være med her :)

Har jeg ikke tenkt over engang jeg.... Ikke en "spiselig" ting der!! :eek: Hmm, må vel kanskje gjøre noe med den etterhvert da ;)

søtsaka sa for siden:

hei jeg starter i dag, men har ikke kjøpt bøker,men prøver å lese så mye som mulig her. finne ut hva jeg kan spise, så starter i ettermiddag, men for fult i morgen. spiste min sist skive brød i dag. har vært til lege å tatt blodprøver å vekt, så nå er d bare å trå til!:) så vi får bare bække hverandre!! starter på 99,2kg

Jami sa for siden:

Hei.
Jeg starter også idag:)
Motivasjonen er på topp, men tipper den daler når kroppen begynner å skrike etter karber. Da er det kjekt å få litt motivasjon her inne.

NinaPina sa for siden:

Ikke sikkert! Min kropp har ikke skreket etter karber enda, begynte tirsdag. Den har egentlig ikke skreket etter noe i det hele tatt! :D

Det blir spennende å se hva som skjer framover, fikk boken min rett før helgen, sitter her og ni-lese, er mye lurt som står der ja! :)

*Ulrikke* sa for siden:

Jeg har begynt å drikke masse vann...

Flyr på do hver halvtime... Skikkelig praktisk :D

Greit i dag som jeg har fri, men ser for meg at det blir annerledes i morgen på jobb, ja...

hegemora sa for siden:

Jeg begynte også forrige tirsdag, og følger deg gjerne... Greit å ha noen å "dra" sammen med...:syklubb:
Jeg har heller ikke følt noe trang etter karbohydrater, enda jeg tidligere var en skikkelig søtmons:rolleyes:
Lykke til med oppstarten iallefall...

Stor klem
fra Hegemora

Tonje_:) sa for siden:

hei
jeg begynner også i dag. alltid kjekt å ha noen å følge sammen med:)

Janis sa for siden:

2,6 kg siden 02.06!
Burde være fornøyd med det, eller?

hegemora sa for siden:

Knallbra Janis:heia:

:heia:Kjempe bra!! Her er samboer ute å kjøper ny badevekt nå :rolleyes:

ingers sa for siden:

Jeg har vært i ketose en stund jeg. Følger dere gjerne jeg!:D

Janis sa for siden:

Da drar vi lasset.
Godt iniativ, Thida!

Ned 400 g siden i går :eek: 3 kg på 8 dager.

Så flink du er :heia:Fikk startpakken i dag, så nå begynner jeg VIRKELIG (selvom jeg har prøvd i 3 dager ;))! Må bare få lest boken nå så......

Janis sa for siden:

Takk:D

Lykke til med lesingen:)

søtsaka sa for siden:

jeg ammer ennå så legen sa jeg ikke kunne starte så drastisk som jeg gjorde. da ville jeg slutte å produsere melk! men har kuttet drastisk på karbohydrater! å samboer`n har også fått blod på tann. spør hele tiden hva han kan spise:D
man når jeg slutter å amme så skal jeg starte for fult, bli sikkert litt missunnelig på de som raser ned i vekt;) men har gått ned 1 kg på 4 dager!:D må si meg fornøyd med d gitt:D

camilla sa for siden:

Jeg vil gjerne være med, startet 1 mai og har gått ned 9,5 kilo, hadde en pause forrige helg og da gikk jeg opp 3 kilo, har gått ned det igjen nå. Tok mange dager før jeg var i ketose etter pausen.:)

Sluttet å amme selv for et par uker siden. Mistet melken før jeg startet på slankingen, så da var det bare å kaste seg i det ;) Ingen unnskyldning nå nei..... :p Lykke til frem til amme-slutt, du har jo allerede vært flink! Jeg spiste det jeg ville de mnd jeg ammet, hadde ingen selvdisiplin......

søtsaka sa for siden:

jeg også spiste d jeg kom over, men nå er d slutt på d. tenker karbohydreter hele tiden nå gitt:D tenker jeg ammer så lengen jeg har melk fram til jobbstart i slutten av sept. sist jeg begynte å jobbe igjen gikk jeg ned 10 kg så håper jeg får den effekten denne gangen å. står å går hele dagen på jobb. bare bekkenet ordner seg til da, sliter ganske ennå:(

Janis sa for siden:

Meldt meg på slankekurset med Torkil på nett :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.