< Tilbake til oversikten

Du vet at lavkarbo er det eneste rette for deg når ...

sara sa for siden:

...du GLEDER deg, rett og slett GLEDER deg, til å være tilbake på lavkarbokosthold mandag etter en høyhøyhøykarbo-helg!!!

:D:D:D

SunnhetMedSirrup sa for siden:

du har den følelsen du og ? :lol:

kjempekoslig du liker lavkarbo mat du og da! :lol: ;)

Alyssa sa for siden:

Supert! :D

Yonah sa for siden:

Ja, sånn følte jeg det også etter å ha spist sukker i mengdevis på danskebåten, jeg var helt desperat etter å komme hjem og spise riktig.

matitt sa for siden:

Enig! Var ute på fredag, spiste pasta, sjokoladefondant, drakk champagne og øl. Det smakte jo godt, men GUD så deilig å være tilbake på rette sporet neste dag!

sara sa for siden:

Det føles så fantastisk BRA å ha funnet det kostholdet som jeg vet at jeg KAN og VIL leve på for resten av livet, uten å føle at jeg forsaker noe. Tvertimot føler jeg meg takknemlig, som endelig har skjønt at det å føle seg vel er noe jeg faktisk kan velge selv. Og som jeg ikke minst fortjener. Den siste der tok det lang tid før jeg forsto... ;)

Zuma sa for siden:

Såå enig! :D:D

ingers sa for siden:

Så enig så enig. Deilig å komme på rett kjøl igjen etter ferien.

trollmamma sa for siden:

Åh ja, AKKURAT sånn er det!:D

Anitra sa for siden:

Jeg har ikke hatt høy,høy karbo denne helgen, men litt høyere enn 15 ja. Ingen dårlig samvittighet, jeg skal tross alt leve på dette resten av livet :)

Nutta sa for siden:

åh! ja :D jeg merker det fort jeg og, når jeg har en høykarbo dag så vil jeg fort tilbake på lavkarbo igjen :D det er et godt tegn,spør du meg!!

Paris sa for siden:

Godt å høre at dere "bare er mennesker" dere også;)

Har ikke skeiet ut enda (men har jo bare gått på lavkarbo i 3 uker). Planla en utskeielse på fredag, men samvittigheten tok meg.

Dvs jeg har skeiet ut to ganger med litt 70 % sjokolade - men så viste det seg at det er lov!!:p

Kommer nok en dag for meg også der utskeielsene står i kø:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.