< Tilbake til oversikten

Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Hillelille sa for siden:

Og da mener jeg ikke pga mat. Jeg bruker langt mindre penger på mat nå enn før.

Men. Klærne ramler jo av! Jeg hadde ikke en truse som ikke datt av meg under buksene!:p. Og poff der forsvant flere hundrelapper bare på truser! :D

Bee sa for siden:

:lol:

Jeg skifta nettopp ut HEEELE garderoben min. Ikke billig nei.

Skautrollet sa for siden:

Herlig følelse når klærne ramler av:)
Nå har jeg tatt vare på klærne fra før, de gamle som etterhvert hadde blitt for små.
I tillegg brukes symaskinen hyppig,- klærne tilpasses etterhvert. Jeg har masse klær nå og har nesten ikke kjøpt noe nytt. :)

Zhadra sa for siden:

Men penger som det er artig å bruke, spør du meg ;)

grotingeling sa for siden:

Heldigvis har jeg tatt vare på klærne jeg kjøpte for 2-3 år siden, dvs forrige gang jeg hadde en runde med ED og gikk ned 25 kg. Nå har jeg så smått startet å hente fram disse klærne, og også begynt å bruke noen av dem :lol:. Men undertøy har jeg jo måtte kjøpe nytt, og har brukt en del penger på dette de siste ukene - ALT jeg hadde er nå for stort og faller av for et godt ord :D. Men helt enig med Zhadra - dette er det bare artig å bruke penger på.

Hillelille sa for siden:

Heldigvis har jeg en hel haug med klær i skapet som jeg har kjøpt i de siste årene for jeg "skulle slanke meg inn" i dem. Også ble det aldri noe av, hehe. Men nå passer disse klærne, og de skal få lov å passe enda en stund, selv om de har blitt altfor store i ræva og lårene. For jeg gidder ikke å bruke en hel masse penger på klær som passer i kanskje 1-2 måneder (har gått ned 4 str på 3 mnd). Da kan jeg heller bruke belte i buksene og sy dem inn der det går, hehe.

Men nytt belte må jeg nok ha, for mitt kule belte, kjøpt på butikk for store damer, har ikke nok hull lengre inn, så beltet får liksom ikke gjort sin misjon, det ramler av det også.

Men truser må man jo ha! Og BHer som passer :p

Camz sa for siden:

Hehe, jeg er enig, har knapt et klesplagg igjen som passer :p Herlig :D:D

Nicpins sa for siden:

Hæhæhææ, dritbra! :D Åssen får'n til truser som detter av UNDER buksene?! fnise hysterisk

HÆRLIG følelse ja, Hillelille. Samma her, har brukt det siste halvåret på å fornye hele garderoben min, har tatt av 42 kilo og til og med SKOENE var blitt for store! :p

Mercudia sa for siden:

Nå må jeg spørre om noe jeg ofte har lurt på. Når du (gjerne innspill fra andre også) sier at du har gått ned 4 str på 3 mndr, har du da virkelig gått ned fra 46 til 38 (som et eksempel) eller teller du hver størrelse som to og har da gått ned fra 46 til 42? (Håper du/dere skjønner poenget mitt) :D

For å gå ned hele 4 størrelser i løpet av 3 mndr høres for meg nesten for utrolig ut :)

Hillelille sa for siden:

har gått ned ca 4 ekte størrelser, med doble poeng mellom ;)

Ja, du det har vært hardt. Knallhardt. Sunn mat og knallhard trening 4-6 timer pr dag. Tok den for hardt ut da jeg bestemte meg for å gå ned, så jeg trente så hardt at jeg hadde ikke overskudd til noe som helst annet, bare lå å veltet på sofaen mellom øktene :p. Nå har ikke alle timene pr dag vært i helsestudio da, jeg har bikkje jeg jogger med med hver dag og går mye i fjellet og sånn. Men værtfall 3 timer i helsestudio pr dag.

Jeg er en feit spreking:D

Hillelille sa for siden:

Du veit, den feite rævva er jo borte vekke, så nå er alle buksene mine plass til to stykker i rompe og lår, og da får trusene fritt spillerom:p

Særlig i joggebuksene ruller trusa ned og drar med seg buksa i farta sukk alt man må tåle her i verden;)

Mercudia sa for siden:

Steike!! Høres ut som et sinnsykt kjør ;) Men gratulerer med råbra resultat. 4 -FIRE- størrelser ned i løpet av 3 mndr. Jeg er MEKTIG imponert! :)

Nicpins sa for siden:

:blinke: Whatthef....?!

:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.