< Tilbake til oversikten

Ingiers rugbrød _kan_ funke på kuren

Pocahontas sa for siden:

Hei!
[color=blue][/color]
Kort innpå: en venninne, hennes mann og jeg har testet ut at for oss funker en tynn skive med Ingiers til frokost på kuren. Jeg syns dette gjør morgenene mye lettere og raskere, og deler derfor dette med dere, - i tilfelle noen av dere ønsker å teste det samme.
Tenker at noe av årsaken til dette er alt fiberet, som "renner" gjennom kroppen.
[color=blue][/color]
God helg!

LineJM sa for siden:

Ingiers?

Areola sa for siden:

Hvordan funker det?
Dere går fortsatt ned i vekt, er fortsatt i ketose, eller opplever ikke ubehag?

Funker er et vidt begrep ;)

Pocahontas sa for siden:

:)
Med "funker" mener jeg "fungerer på kuren". Fortsatt nedgang og finfin i magen. Dette er selvsagt individuelt, men for oss tre veldig ulike menneskene har det gått fint. Innspillet var ment som et tips for den som kunne tenke seg å prøve det ut.

Ingiers rugbrød: images.google.no/imgres?imgurl=http://img.nrk.no/img/333605.jpeg&amp;imgrefurl=http://www.nrk.no/papirkurv/buskerud__vestfold__telemark_gamle_ting_(10_5_2004)/programmer_nrk_vestfold/3412666.html&amp;usg=__dMHfRww0MLnBwBsz_zu0m4kVYlY=&amp;h=133&amp;w=200&amp;sz=7&amp;hl=no&amp;start=4&amp;um=1&amp;tbnid=LcXgunq0ggY0zM:&amp;tbnh=69&amp;tbnw=104&amp;prev=/images%3Fq%3Dingers%2Brugbr%25C3%25B8d%26hl%3Dno%26sa%3DN%26um%3D1

Bee sa for siden:

Men om du spiser Ingers rugbrød kan du ikke akkurat kalle det du gjør for ketolyse lengre.
Skulle jeg spist brød med mel i hadde jeg garantert fått luft i magen igjen.

saxpia sa for siden:

Ingers er så absolutt et godt og flott brød. Gikk ned mine første 10 kilo på å spise etter Ingers Fibermat-konsept. Men å dra det inn i ketolysekuren blir for meg veldig feil. Da tar jeg meg heller ei skive eller to av lollypopbrødet :ja:

Men det er jo flott om det fungerer for dere. Er dere fortsatt i ketose, alle tre?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.