< Tilbake til oversikten

Dere som har blogger med bilder og oppskrifter

Iset sa for siden:

TAKK!! Jeg vil bare takke dere for inspirasjonen. Ingenting gjør meg mer inspirert enn å se hvor mye godt man faktisk kan lage selv om man spiser "utradisjonell" mat, og ikke minst får de skeptikerne jeg ofte er ute for hakeslepp når jeg viser dem all den gode maten. Og i mine matleie perioder er det bare å gå inn på en av bloggene for å få nytt mot.

Gerd, Bee og alle dere andre som legger ut side på side med oppskrifter og bilder (bilder måå til assa), keep up the good work! :D

Liv:) sa for siden:

Enig! :D

Og dere kan jo legge ut linkene her, det er sikkert noen jeg ikke har funnet!

vekt1 sa for siden:

Overhodet ikke en dum ide det :) Jeg har over tid prøvd å finne gode oppskrifter med bilder av retter som smaker godt, samtidig som kanskje i tillegg hjelper forbrenningen? :) To fluer i et smekk er bedre med tre fluer i smekken :P

Celine sa for siden:

Jeg tar gjerne i mot linker jeg også !!

Har blogg jeg også men den er langt på nær så spennende og flott med masse inspirasjon som dere andres. Adressen er Lavkarbojolla og jeg tar gjerne i mot besøk altså.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.