Petit Fleur sa for siden:
Kan man spise ubegrensede mengder av Fedon-brødet? Eller skal dette også begrenses til 1 - 2 skiver pr dag?
Det er mulig dette er forklart i en annen tråd, men jeg finner ikke ut av det.. Og jeg har prøvd å søke.. :o
Petit Fleur sa for siden:
Kan man spise ubegrensede mengder av Fedon-brødet? Eller skal dette også begrenses til 1 - 2 skiver pr dag?
Det er mulig dette er forklart i en annen tråd, men jeg finner ikke ut av det.. Og jeg har prøvd å søke.. :o
Carisma sa for siden:
Hvis du vil være konsekvent på fedon, så er det ett brødmåltid om dagen. et par skiver.
martina sa for siden:
Hvor får man tak i Fedon brød i Oslo? Jeg har prøvd Rema,Rimi,Meny, Ultra og Coop. Rema og Meny har sluttet å ta det inn for det gik så lite av det.
Noen har tips?
SunnhetMedSirrup sa for siden:
nettet,kansje?
Krøllerellerei sa for siden:
Fedon sitt brød kan man bake selv mener jeg å huske.
Carisma sa for siden:
Hvilken Rema har du vært på. Jeg har funnet det på Jordal, Haugenstua og Kalbakken hvertfall. Og Kiwi på haugenstua hadde det, og Meny på vollbekk...
luringen sa for siden:
fedon sitt afroditebrød har de på Rema vel.
1 måltid om dagen med brød..Kan bruke Ingers rugbrød el dansk rugbrød om du ikke finner.
martina sa for siden:
Takk for opplysningen, jeg har vel vært i feil Rema butikk jeg da:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.