Solstraale sa for siden:
Jeg er helt ny i dette gamet og jeg har ett lite spm. Sliter litt med alt egget som skal ned :( og omeletten er den jeg sliter mest med. Går det ann å bare lage av eggehviten?
Solstraale sa for siden:
Jeg er helt ny i dette gamet og jeg har ett lite spm. Sliter litt med alt egget som skal ned :( og omeletten er den jeg sliter mest med. Går det ann å bare lage av eggehviten?
Carisma sa for siden:
Du trenger ikke spise så mye egg. I perioder spiser jeg ikke egg i det hele tatt.
Solstraale sa for siden:
Åååhh så bra da :) Jeg er som sagt helt ny og følger ukesmenyen helt slavisk, hihi... Må lære meg å kombinere litt på egenhånd etterhvert, men nå i første omgang blir det å spise noe annet enn alt det egget :D
Carisma sa for siden:
Er det Atkins du følger? Ser det står i filosofien, men siden tråden ligger under lindberg-delen har du kanskje byttet til det?
Her er en tråd for lindberg-oppskrifter: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15614
Og her er mer info om Atkins forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7
Solstraale sa for siden:
Takk for linkene :)
Når jeg meldte meg inn viste jeg ikke helt hva jeg skulle følge, så jeg bare skrev noe. Men jeg tror det er Lindberg som passer meg mest, så jeg prøver meg på det i første omgang :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.