< Tilbake til oversikten

Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Yonah sa for siden:

Jeg har ikke proteinpulver... Hvordan funker det med johannesbrødkjernemel? Jeg bruker jo det i pannekaker sånn ellers..

Og smører dere forma dere heller røra i?

Jeg fikk lyst på pannekake her... Og vil teste ut matpakke til i morgen.

Carisma sa for siden:

Har du bakemix eller soyamel? Jeg tror jeg ville prøvd det i stedet. Jbkm har nok en helt annen funksjon enn proteinpulveret på denne. Forøvrig tror jeg du kan prøve den uten pulveret også. I værste fall har du spoilet to egg liksom... :D
Jeg smører ikke forma, men har modifisert oppskrifta med 1ts smør i røra.

Yonah sa for siden:

Jeg har ikke bakemiks eller soyamel nei.
Men jeg brukte jbkm nå og det ble da ei slags gul pannekake som smaker utmerket med creme fraiche på toppen.

Carisma sa for siden:

OK :) Ja, den er veldig grei sånn basismat :ja: kjapp frokost o.l. spiser den med kanel og vanilje i, og litt bær til som regel jeg.

Yonah sa for siden:

Det var litt sånn for å ha et lettvint alternativ til frokost og lunsj borte jeg tenkte.. Ellers spiser jeg kjøtt og fett;)

Jeg spiste en halv en nå ( åt litt lite lunsj da ingrediensene til tunfisksalat tok slutt;) )til kaffen. Kjempegodt! Var igrunn som å spise kake da.. Føltes litt feil å spise slik i grunn:lol:

Carisma sa for siden:

Sikkert derfor den heter "juksewienerbrød" :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.