< Tilbake til oversikten

Poll: Ketolysekuren: Har du lest boka?

Bærtolina sa for siden:

Ja, da prøver vi igjen :sparke:
Har du lest boka?

Poll følger!

Vaffel sa for siden:

Jeg fikk den på onsdag og har lest den to ganger. Føler ikke helt at jeg kan den ennå, men synes allikevel det var det alternativet som passet best. Ihvertfall så kan jeg den om ikke så lenge. Etter at jeg har lest den baklengs og sidelengs i tillegg. :)

Jabba sa for siden:

Synes det bør være et alternativ mellom alt. 1 og 2.....for det er der jeg befinner meg....

SuperMarion sa for siden:

Jeg har boka, jeg har lest boka, og bruker den som oppslagsverk når jeg er usikker.
Det mangler et alternativ mellom 1 og 2.

The Dude sa for siden:

Kun meg som finner det litt skummelt at man snakker om boka i bestemt form når det finnes hundrevis av bøker om ketogent kosthold og ketolysekurer?

Yonah sa for siden:

Med tanke på at denne tråden ligger på Torkil sitt underfora, så skulle man tro at det gjelder hans bok om ketylosekuren. Det finnes nok mange bøker om ketogent kosthold, men finnes det flere om ketolyse? Annet enn Torkil sin andre bok, den om etter slankekuren?

Sesti sa for siden:

Har ikke lest Torkill sin bok nei.. Men jeg har lest mange andre bøker om temaet:)

Kanutten sa for siden:

Enig der... skulle akkurat til å nevne det....

The Dude sa for siden:

Da er det jeg som har misforstått. Visste ikke at Torkil hadde et eget forum, trodde dette handlet om slanking ved ketolyse. Da faller det litt mer på plass.

Carisma sa for siden:

Er ikke ketolyse Torkil sitt varemerke? Generellt heter det vel ketose eller ketogene dietter, men han har laget en merkevare utfra Ketose og Lipolyse.

Areola sa for siden:

Joda, det stemmer. :ja:
Dude: Ketolyse er dr. Torkil sin diett. Vi har ingen undergruppe for "bare" ketose. (selv om mange av diettene går gjennom dette som en fase eller som hovedvekt ved slanking)

Mona S sa for siden:

Jeg tok vel litt hardt i når jeg sa at jeg KAN boka, men jeg har da i hvert fall lest mer enn bare å skumme...

Bærtolina sa for siden:

Si ikke det. jeg er jo så fersk her inne at jeg kanskje ikke helt vet hva jeg snakker om :knegg:

Jeg har ikke lest boka - men så lever jeg ikke helt nede i ketose heller.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.