Kanutten sa for siden:
Går det an å IKKE tåle kullsyre???? Jeg har drukket vann i bøtter og spann lenge. Men nå i helga drakk jeg kullsyre i form av liteøl en kveld og myyyyye maaange liter farris siden det var på tilbud...
Resultat... jeg ble oppblåst som en ballong igjen... Følte meg meget vel da jeg drakk bare vann.. Men nå.. Følelsen av å være TUNG i brystkassa kom igjen..!!! Måtte ta vanndrivende for å få bort tungibrystetfølelsen...
Går på tanitavekta og vekta der sier at jeg har LITE vann i kroppen til tross denne tungfølelsen i brystregionen.. :eek: Leser videre.. Og det står..."HVIS kroppen har for lite vann så vil den samle vannet ved strategiske og viktige punkt i kroppen slik av man opplever en følelse av ødem selv om man HAR for lite vann i kroppen.... :rolleyes:
Og jeg som tar diuretica NÅR jeg føler at jeg har ødem i overkroppen for å få bort dette overflødige vannet, men det jeg egentlig mangler er nok vann......... Skal IKKE drikke mer kullsyre.... Skal pælme på med vann og heller drikke vin :p