*pippi m gutt og jente* sa for siden:
...
...
Iset sa for siden:
Jeg bruker dagbøkene her inne når jeg er matlei og lurer på hva jeg skal lage. Gerd sin er genial, mange andres også. Se på første side i forskjellige dagbøker/journaler, så får du mange tips, da mange skriver opp hele menyen sin hver dag eller flere ganger i uka.
Et annet godt tips er trådene med "hva hadde du til middag i dag?". Du finner både frokost, lunsj og middagstråder med disse overskriftene og der er det maaaaange tips.
Flott, tusen takk=)) Skal inn å lese med en gang..Hvor mye karber skal jeg øke med pr uke? Nå har jeg levd på 15 pr dag i over 4 mndr..
Iset sa for siden:
Vanskelig å si. Må du øke? Du trenger ikke, men hvis du vil så ville jeg økt med tja, 5-10 karber per uke. Tror bla. Atkins anbefaler 5 karber per uke.
Ja får prøve på det=))
Lemen sa for siden:
Her er Atkins sin vedvarende stige, så kan du kikke litt på den og se hva han anbefaler.
Yonah sa for siden:
Fordi du vil eller fordi du tror du må øke?
Hvis du vil øke, så hadde jeg begynt på vedvarende vakttap på Atkins sin matstige, som lemen linker til.
Jeg trodde jeg "måtte"øke etter endt ketolysekur?
Iset sa for siden:
Nei det må du ikke, kun om du vil det selv eller føler du går mer ned i vekt enn du vil. Mange lever på ketogen kost hele livet, jeg ser ingen ulemper med det så lenge man føler seg vel med det og kroppen trives slik. Tvert imot. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.