jannekristin sa for siden:
Dere som går på lav-karbo, tenker dere bare karbohydrater eller at dere ikke skal få i dere for mange kcal per dag? :rolleyes:
Dere som går på lav-karbo, tenker dere bare karbohydrater eller at dere ikke skal få i dere for mange kcal per dag? :rolleyes:
Perdita sa for siden:
Jeg teller ikke Kcal :)
Kitt sa for siden:
Her teller vi kun karbohydrater og lar kalorier være kalorier!:D
Noen få holder nok et øye med kaloriene i tillegg, men det er liksom ikke derfor vi er her på lavkarbo!:p
Så hvis jeg klarer å holde meg under 40 karb hver dag (Atkins) så går jeg ned i vekt??! :D
Yonah sa for siden:
Atkins starter vel på 20 karber såvidt jeg vet. Også MÅ du passe på å spise det boka sier du skal spise. Og følg programmet slik det er satt opp, det er en grunn til at det er slik.
Jeg går ikke ned på 40g karber, det er omtrent 4 ganger så mye som jeg tåler...Men jeg skal ned 60kg altså;)
Kitt sa for siden:
I teorien gjør du det!:p
Er desverre mange feller ute og går her (som tomater og fløte), men for de aller fleste skal dette føre til vektnedgang på sikt!
Les teorien godt og bruk gjerne søke- funksjonen her inne!
Og du, ikke alle raser ned 4-6kg første uka!;)
De fleste bruker lengre tid, og det er viktig å ikke stresse med dette!:cool:
Lykke til!:heia:
tulla sa for siden:
Har begynt å tenke på begge deler jeg :confused: Nødvendig om jeg skal "ta" de siste 5 kiloene..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.