*pippi m gutt og jente* sa for siden:
Har nådd målet mitt med 15 kg ned:D Så derfor skal jeg nå over på et annet kosthold...Hvordan skal jeg gå fram?
*pippi m gutt og jente* sa for siden:
Har nådd målet mitt med 15 kg ned:D Så derfor skal jeg nå over på et annet kosthold...Hvordan skal jeg gå fram?
storemor sa for siden:
Kan ikke komme med noe råd om hvorda du skal gå fram. Vil bare gratulere med oppnådd mål:heia:
Mona S sa for siden:
Hva med å starte med "etter slankekuren" og fortsette til Fedon etterhvert. Jeg tror du vil oppleve vektøkning hvis du går rett på Fedon. Det virker som om det er viktig å innføre karbohydrater sakte og sikkert etter en periode med lavkarbo, slik at du kan se hva som eventuelt gjør at du legger på deg, og kan styre unna disse matvarene...
Gratulerer med flott resultat, du har vært kjempeflink:)
Mrs. Dolly sa for siden:
Har ingen erfaring selv, men synes det Mona S anbefaler høres ut som en fornuftig ide. Ville bare gratulere! :)
Carisma sa for siden:
kremt Fedon er Lavkarbo :ja:
Bellabo sa for siden:
Etter slankekuren til Torkil, er tilnærmet lik Fedon men med norsk mat,
Jeg gikk rett over til Fedon, fordi jeg liker gresk mat og litt utfordringer i matveien.
Hoppa rett inn i ukesmenyen, men holdt meg til fiberrik solsikke til å begynne med, ikke knekkebrød.
Spiser ennå ikke brød, pasta og ris fordi at jeg ennå har noen kilo å ta av..
Min erfaring: Det går strålende, og jeg trives :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.