< Tilbake til oversikten

Forskjell på Ketolyse og Skaldemann

Kristine78 sa for siden:

Hei :cool:

Jeg lurte på om noen kan fortelle meg hovedforskjellen mellom Katolyse "dietten" og skaldemann sin filosofi?

Jeg startet for snart en måned siden og føler meg mye bedre og "lettere" selv om jeg ikke har gått ned mange kg. Jeg lurer på om jeg skal kutte ut melkeprodukter som fløte og rømme siden vektnedgangen ikke er så stor som jeg skulle ønske. Jeg spiser ikke noen form for karbohydtater foruten litt blomkål eller brokkoli i ny og ne. :eek:

Ellers vil jeg takke for masse gode tips og råd, jeg har vært inne og sneket på denne siden en stund og meldte meg inn idag :p

mofe sa for siden:

Ketolyse, ikke katolyse ;)

Yonah sa for siden:

Har du gått ned 3kg på 4 uker? I såfall burde du være storfornøyd med det. Det er ikke alle som går ned 1kg i uka hele tiden.
Jeg merket dog forskjell etter å stått stille i nesten 5 uker og kutta ut fløten og bringebær til dessert, da begynte jeg å gå ned, og går vel ned kanskje en halv kilo i uka og er storfornøyd med det, selv om jeg skal ned godt og 60kg.
Jeg spiser nok litt mere grønt, så jeg fyller nok 10karber fra grønt titt og ofte,men det funker og jeg er fornøyd, uten grønnsaker ble jeg hard i magen.

Såklart du spise karbohydrater, du sier jo at du lurer på å kutte ned på rømme o.l. og det inneholder jo 3 karber pr 100g! Regn med de!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.