bada i går ,,vannet var overaskende varmt de snakket om 13 grader ,men tør vedde på at det var 16 ,17 g ,minst og 350 brennmaneter ,og de kommer jo inn mot land når det blir varmere i vannet.
Da jeg bodde i bygda di pleide vi å bade i elva ved Sandøra, tror jeg det kaltes, mot Campingen, når sanda stakk opp av elva! Der var det alltid nydelige temperaturer, men ikke særlig dypt :p
Jeg vil baaaade! Om det så er femten grader. Jeg svetter bort her, men tror jeg drøyer det til uka :)
Ja, det skal visst være varmt rundt Sandøra, jeg har ikke vært der. Men jeg har bada mange ganger på badeplassen på Drevsjø, og der var det bare vi ungene som hælte å bade:lol:
Jammen! Det blir da fantastiske badetemperaturer i Drevsjøen! Sandtrand har vi til og med :D Fra jeg var gammel nok til å bade alene til jeg flytta til hjemmefra, så lå jeg og vaka i Drevsjøen fra mai til september :lol:
Med mindre du bada i Femund ved Femundsenden, da. Der er det kaldt, enn hvor idyllisk det ser ut på avstand :rolleyes:
Da kan jeg rapportere fra nordbytjernet på Jessheim! Det var forfriskende, men på ingen som helst måte avskrekkende. Jeg tipper 18-19 grader. Mye varmere enn jeg hadde forventa meg hvertfall :heia: Svømte en halvtimes tid :D Herlig herlig! Da er badesesongen definitivt i gang. HURRAAA!
Sambo bada i sjøen i dag, mellom hvervenbukta og ingierstrand. Jeg syns det var kaldt å putte beina utti, men han er ikke riktig navla når det gjelder bading... :D FOrøvrig masse folk som bade i sjøen overalt, men tror ikke det var over 16-17
Og, typen kom hjem etter tur med hund, og sa han hadde hatt årets første bad
i dag! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.