martine sa for siden:
Mmm...
martine sa for siden:
Mmm...
nalana sa for siden:
Det var da voldsomt. :eek:
Hang ikke helt med i svingene her, men fikk med meg at du er frustrert. Håper det går over. Du får bruke mye tid på å sjekke ut alle de fine oppskriftene på forumet her og kanskje overse mannen i ditt liv i noen uker. Virker som han fortjener det.;):)
martine sa for siden:
Han jobber - hver eneste kveld, hver eneste helg... ergo Aldri tid til oss. men det går vel fint til slutt.. alle eventyr ender jo godt.
nalana sa for siden:
Det beste du kan gjøre hvis du virkelig vil ha denne mannen i ditt liv, er å slutte å mase og være sur, hvis du er det da. Lev heller ditt eget liv. Ta vare på deg selv og vis at du har et liv når han er borte også. Kanskje begynner han å tenke og bli litt engstelig? Kanskje han lurer på hvorfor du er så fornøyd, og kanskje han får lyst til å være mer sammen med deg også?
Nå har jeg nesten gått ut i fra at den lille tiden dere er sammen går med til klaging over at han snart skal på jobb igjen og at dere aldri er sammen, men det behøver selvfølgelig ikke å stemme. Tenkte bare å gi deg noe å tenke på... :p
God natt forresten. Nå er det sengetid for meg.
Carisma sa for siden:
Man har faktisk lov til å klage litt på sånt, for man kan kreve at den man velger å bruke tid på skal bruke litt tid tilbake.
Men menn skjønner ikke sånt... :nei: Men gjør avtaler, sett av en datedag hvertfall hver 14.dag. Og ha ansvar for å finne på noe annenhver gang, altså han bestemmer ene uka, og du den neste. Så må han engasjere seg litt i dere. Også kan du bruke de andre dagene i uka på dine ting også :ja:
nalana sa for siden:
Er enig i at det er lov, og det er i hvert fall veldig forståelig og vanlig. Tror bare at det er lurere å finne på andre ting. Som for eksempel slik du foreslår Carisma.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.