Får man tak i Sukrin i Sverige? Jeg skal over grensa og harryhandle til helgen, og det hadde vært innmari greit å få tak i LCHF-saker litt billigere. De ligger jo en god del foran oss i løypa der. Er det noe spesielt annet som er et måste å handle?
Har også tenkt meg på harrytur i helgen, og lurer på noe av det samme: hva annet kan være kjekt å kjøpe med derfra? Og noen som vet om johannesbrødkjernemel heter det samme der? (Ikke meningen å kuppe tråden, men det går jo litt inn under det samme når det handler om harryshopping... ) :)
Er du sikker på at det var billigere?
jeg er ganske sikker på at det kostet rundt 80 sist gang jeg var i sverige, og her koster det rundt 60 i butikkene... Dette var fra samme produsent.
Vet du, jeg kom på nå at kanskje grunnen til at det ble så billig var kanskje at hun bak disken ikke fant prisen og at den ikke gikk inn på kassa, så hun bare tok den prisen hun mente det var. Jeg tror jeg betalte SEK 90:- for 3 pakker som er identisk med de norske pakkene.
Ja, da kan jeg skjønne at det ble billigere!
Er ganske sikker på at prisen for en pakke egentlig ligger på rundt 80 i sverige, det er en av de få tingene jeg har sammelignet med norske priser.
Ellers er jeg veldig flink til å tenke at "alt er billigere i sverige uansett - så vi kjøper tre" :p
Jeg har ikke funnet JBK i helsekost på Svinesund eller i Strømstad.
Syntes det var vanskelig her i Oslo og der jeg ferdes. Bestiller nå mye
på nettet, og denne er veldig bra. ThickenThin not/Starch™ Thickener
ThickenThin not/Starch thickener works like cornstarch to make grain-free and carb-conscious sauces soups, gravies and more. Best of all, ThickenThin not/Starch thickener adds only fiber carbohydrates to your recipes! Use ThickenThin not/Starch thickener anywher you need thicker liquids such as salad dressings and marinades. Learn more about how not/Starch works!
Jeg kjøper det meste hos netrition.com tror jeg det heter.
Og nå bruker jeg kun sukrin og Stevia Glyserite (er på jobb og husker
ikke helt) Det er helt blankt og flytende i en brun flaske med pipette.
Veldig søtt, så du trenger ikke mye - og virkelig bra søtsmak.
[color=blue][/color]
Jeg har kjøpt noe pulver før på helsekost, og det hadde en stikkende smak.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.