< Tilbake til oversikten

Jeg kjenner meg i dårlig humør

Hillelille sa for siden:

Jeg kjenner meg fryktelig sur i dag. Dagen er såvidt begynt og jeg kjenner jeg plager og irriterer meg over alt.

Grunnet at jeg har nettopp hatt mageproblemer, har jeg nesten ikke spist de siste to ukene. Så begynte jeg å spise litt uten å tenke på karbsene, men de siste to dagene har jeg nesten ikke spist karbs i det hele tatt. Jeg har lest en del her inne om de av dere som blir sure av høykarbs, men er det mulig å bli sur når man går fra høykarbs til veldig lite karbs?

Kanskje jeg bare er generelt kvinnelig og humørsyk..mulig det!:p

Carisma sa for siden:

Åh, jeg må bare melde meg på denne! Alt irriterer meg i dag, veiing gik åt skogen og verden er generellt vond og vanskelig!
Veldig godt timet at jeg skal ha medarbeidersamtale i dag da.... NOT! :nei:

Sulphur sa for siden:

Uffda, dere. :klem:

Carisma sa for siden:

Hehe, jeg tror egentlig bare jeg er ekstremt premenstruell :rolleyes: Kan jo håpe det og at vekta skyldes det også... :D

Sulphur sa for siden:

Kanskje det hjelper å hive en forskjærskniv etter noen. :lol:

Millsi sa for siden:

JA,jeg blir veldig ulagen i humøret når jeg går fra høykarbs til lav..

Veggpryd sa for siden:

He he! :lol: Har prøvd - funker ikke. :nei: :lol:

Jeg blir møkksur hvis jeg slurver og spiser "bare" 2-3 brødskiver en dag. Men - ikke før tre dager etter brødskivene.... But, but, kan'ke tenke tre dager fremover hele tiden heller... :o

Sulphur sa for siden:

Ja, det tror jeg moren til Carisma også har gjort, hvis jeg ikke husker feil. :lol: Etter henne..!!

Brødskiver?? :w00t:

Carisma sa for siden:

Haha, den gjorde inntrykk den historien :D

Hadde ikke forskjærkniv ved pulten på jobb... heldigvis :lol: Gjør liksom ikke helt samme nytta å kaste et pussegummi på folk... :rolleyes:

Veggpryd sa for siden:

Ja, det har nok hendt en tre-fire ganger i løpet av TO år... :flau:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.