< Tilbake til oversikten

Frokostkonseptet

Skøyerfjeset sa for siden:

Hei jeg har lest om dette. Du tar pulver til frokost og kveld, samt forbrenningste (eller var det energite???) og en juice som skal hjelpe på fordøyelsen.

Er det noen her inne som har prøvd det? Er det noe som evt kan brukes sammen med lavkarbo?

Carisma sa for siden:

Googlet det og fant fort ut at det er et Herbalife-konsept :eek: Da blinker alle mine varsellamper hvertfall.
Jeg ville heller satset på å spise ordentlig og sunn mat ala lavkarbo.

Skøyerfjeset sa for siden:

Ok, jeg har ikke så veldig greie på Herbalife jeg så....

Carisma sa for siden:

Herbalife er et salgs homeparty konsept hvor de påstår de har fantastiske produkter som gjør underverker for helsen din. Pulverkurer, urtetabletter osv. Studerte sammen med en som solgte disse. Han klarte å lure flere til å kjøpe det, men eneste som ble tynnere var studentlånkotoene gitt.... :D

Gerd sa for siden:

Jeg var homepartykonsulent for mange år siden :rolleyes:

Ikke ble jeg tynn, og ikke ble jeg rik......:p

Tutte sa for siden:

Vil heller holdt meg til vanlig lavkarbo kosthold ja ! :)

frifuggel sa for siden:

Grete Roede "selger" også lavkalori, men hun er ikke representert her inne, skjønner ikke hvorfor du "selger" Herbalife her inne på et lavkarbo forum.. Hvis det er så ufattelig populært..? Men, deg om det. Fritt land, bare feil forum.

SunnhetMedSirrup sa for siden:

Æsj! Pulver!

husker jeg prøvde meg på og spis pulver greier, Æsj altså!
ble ikke mett heller.. føltes helt feil :rolleyes:

arnakristin sa for siden:

Ja, men fortell meg sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo... Bare for å minne deg på at dette er et lavkarbo forum ikke et slankeforum.
Alle de positive effektene du snakker om får man også på lavkarbo, du skal ikke lese mye her inne før du oppdager mange slike solskinnshistorier og det ved å spise mat til alle måltider.

I tillegg vil jeg bare minne deg på denne:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.