blomsten sa for siden:
Jeg har kjøpt stjernebacon,og nå ser jeg at det er glykose i det..kan jeg ikke bruke det da??
(begynner i morgen):confused:
blomsten sa for siden:
Jeg har kjøpt stjernebacon,og nå ser jeg at det er glykose i det..kan jeg ikke bruke det da??
(begynner i morgen):confused:
Viclin sa for siden:
Ja, det kan du. Det er sikkert snakk om små mengder, så se på karbeinnholdet.
Men jeg ville ikke fortsatt å kjøpe den typen. Da ville jeg heller lett etter et alternativ uten sukker.
Og uansett, tåler du sukker i ørsmå mengder og du fortsatt går ned i vekt, så går det jo greit. Men så lenge det finnes andre alternativer ville i alle fall JEG valgt noe annet.
Men å spise opp denne pakken burde gå helt fint altså. Spørs som sagt kanskje litt på karbeinnholdet.
blomsten sa for siden:
vet du,det står faktisk ikke noe om hverkern karber eller kalorier eller noe på denne pakken....
Viclin sa for siden:
Da ville jeg ikke kjøpt dne i det hele tatt. Jeg sjekker ALlTID på pakken først. Står det ikke, kjøper jeg det ikke.
Men uansett er det sikkert ikke store mengdene det er snakk om, så kun èn pakke er ingen kjempekrise altså.
blomsten sa for siden:
fant en oversikt på gilde,og der står det;vanlig bacon;0,3 pr 100gram
stjernebacon er vel vanlig ..eller...:confused:
føler meg som en komplett dust nå,men jeg kommer vel bedre inn i det etterhvert..
og,tilslutt....hvor mye er lite karber og hvor går grensen og det blir mange??
-forstår dere hva jeg mener?:(
Gracella sa for siden:
Styr unna all mat som er tilsatt glukose eller andre sukkerarter - i allefall når det gjelder kjøtt og fisk. Selv om de ikke sier noe om karboinhnholdet, så har de altså tilsatt sukker :mad:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.