< Tilbake til oversikten

Gi meg styrke!

Evah sa for siden:

I forbindelse med påsken, 1-års feiring, 17. mai og nå en operasjon,
har jeg så vanskelig for å snu kostholdet igjen.
Det er jo så fryktelig godt å spise karber igjen :eek:

Har nok gått opp enda litt mer en det tickeren viser,
har bare ikke tørt å veie meg..
Men nå må jeg!! Vil nå ønskevekta før sommeren!

Har glemt hva jeg spiste, nå kommer jeg ikke på noe :confused:

Mjauritz sa for siden:

Mitt tips er: sett deg ned og skriv en meny og handleliste. Bestem deg for hvilke dag du begynner, hva som må til for at du skal lykkes, hva som gjorde at du ikke klarte målet ditt forrige gang. Det er kun DU som bestemmer hva du putter i munnen;) Stå på du har jo hatt en flott vektnedgang! Tenk på den gode følelsen av å være i ketose :0) Slippe å være fysen og slippe å tenke så mye på mat!! Ønsker deg lykke til - jeg tror at du får det til!!

The Dude sa for siden:

Hvis det er en trøst så er ca 1.5 kg av det du har gått opp igjen en kombinasjon av vann og glykogen. Dette vil forsvinne igjen hvis du tømmer karbolagrene siden 1 del glykogen binder 2 deler vann i kroppen når det lagres.

Evah sa for siden:

Følte meg litt bedre nå,
takk til dere :)

I morgen begynner jeg, da skal jeg handle inn slikt jeg må ha.
Så håper jeg det går greit.
Veit jo at den første tiden er værst, og at det ikke er noe problem når man først er inne i det.
Det er bare å komme dit...

Mistral sa for siden:

Motivasjon er et merkelig fenomen. Jeg har vært "av og på" lavkarbo leeenge, jeg klarte liksom aldri å gjøre det helt gjennomført. Men så plutselig bare bestemte jeg meg, og nå er det ikke vanskelig i det hele tatt.

Du nevner påske, 17. mai og så videre - jeg har også problemer med å være konsekvent i sånne sammenhenger. Det hjelper å begynne "på nytt" i en periode da man ikke har så mange sosiale happeninger hvor man må spise det andre måtte by på.

Jeg heier på deg! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.